2789
وا . دقیقا 10 سال از من کوچیکتری . پس من چیم اگه تو احساس پیری میکنی ؟     همه میگن بهت نم ...

منم سی و پنج سالمه و واقعا بهم نمی یاد

من احساس شادابی و جوونی دارم

البته کسایی که مجرد می مونن دچار بحران میشن

البته اسی واقعا سنی نداره از سی به اون طرف اگر مجرد موندی باید احساس خوبی نداشته باشی 

منم سی و پنج سالمه و واقعا بهم نمی یاد من احساس شادابی و جوونی دارم البته کسایی که مجرد می مونن دچ ...


ولی خدایی بحران سی سالگی منو گرفت . قبل تولدم استرس داشتم و افسرده شده بودم . ولی خدارو شکر همسرم هوا مو داشت خودمم هی نهیب زدم همین شد که یک عدد 32 ساله جینگیلم و مثل شما عزیز 

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ولی خدایی بحران سی سالگی منو گرفت . قبل تولدم استرس داشتم و افسرده شده بودم . ولی خدارو شکر همسرم هو ...

اره خب مخصوصا اگه شوهر ادم شوخ باشه این فکرارو دورمیکنه

اره بنظرمنم یکتواختیه اخه دقیقا تا لیسانسم تموم شدکرونا شروع شدهمه خونه نشین شدن منم همینطور

توخونه برای خودت سرگرمی درست کن. میتونی کارهای تحقیقات یامربوط ب کامپیوتر قبول کنی هم منبع درامد هرچندکم داشته باشی هم سرگرم باشی. یا رمان انلاین بخون یا اگر هنری بلدی ب اون خودت وسرگرم کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز