2777
2789
وا . دقیقا 10 سال از من کوچیکتری . پس من چیم اگه تو احساس پیری میکنی ؟     همه میگن بهت نم ...

منم سی و پنج سالمه و واقعا بهم نمی یاد

من احساس شادابی و جوونی دارم

البته کسایی که مجرد می مونن دچار بحران میشن

البته اسی واقعا سنی نداره از سی به اون طرف اگر مجرد موندی باید احساس خوبی نداشته باشی 

منم سی و پنج سالمه و واقعا بهم نمی یاد من احساس شادابی و جوونی دارم البته کسایی که مجرد می مونن دچ ...


ولی خدایی بحران سی سالگی منو گرفت . قبل تولدم استرس داشتم و افسرده شده بودم . ولی خدارو شکر همسرم هوا مو داشت خودمم هی نهیب زدم همین شد که یک عدد 32 ساله جینگیلم و مثل شما عزیز 

بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ولی خدایی بحران سی سالگی منو گرفت . قبل تولدم استرس داشتم و افسرده شده بودم . ولی خدارو شکر همسرم هو ...

اره خب مخصوصا اگه شوهر ادم شوخ باشه این فکرارو دورمیکنه

اره بنظرمنم یکتواختیه اخه دقیقا تا لیسانسم تموم شدکرونا شروع شدهمه خونه نشین شدن منم همینطور

توخونه برای خودت سرگرمی درست کن. میتونی کارهای تحقیقات یامربوط ب کامپیوتر قبول کنی هم منبع درامد هرچندکم داشته باشی هم سرگرم باشی. یا رمان انلاین بخون یا اگر هنری بلدی ب اون خودت وسرگرم کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز