منم سی و پنج سالمه و واقعا بهم نمی یاد من احساس شادابی و جوونی دارم البته کسایی که مجرد می مونن دچ ...
ولی خدایی بحران سی سالگی منو گرفت . قبل تولدم استرس داشتم و افسرده شده بودم . ولی خدارو شکر همسرم هوا مو داشت خودمم هی نهیب زدم همین شد که یک عدد 32 ساله جینگیلم و مثل شما عزیز
بنویسید که این مرده به عشق - بر سر قبر خویش گریه نکرد - میلاد مزارش هم که رسید - غم را با دل خویش لمس نکرد
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اره بنظرمنم یکتواختیه اخه دقیقا تا لیسانسم تموم شدکرونا شروع شدهمه خونه نشین شدن منم همینطور
توخونه برای خودت سرگرمی درست کن. میتونی کارهای تحقیقات یامربوط ب کامپیوتر قبول کنی هم منبع درامد هرچندکم داشته باشی هم سرگرم باشی. یا رمان انلاین بخون یا اگر هنری بلدی ب اون خودت وسرگرم کن