ژپتو

عضویت : 1397/12/15
زن
خانوم مهندس
خدایا! از صمیم قلبم و بندبند وجودم هزاران بار شکرت میکنم بابت همسری 💏که به من هدیه دادی..کسی که کنارش فقط و فقط  لمس آرامش و خوشبختیه😍❤شکرت میکنم بخاطر خونواده ی خوب و عزیزم..بخاطر سلامتیشون.. مهربونیشون..دوستت دارم خدای مهربونم..😘🙏
56 موضوع
پست
درخواست کمک
1405/04/03 22:38:31 4 پست
4
احساس خوشبختی میکنید
1404/06/28 18:07:11 14 پست
14
سرکارم و اصلا
1404/06/17 09:36:15 53 پست
53
خدایا تو بساز
1403/11/03 19:30:18 0 پست
0
کار یا درس؟!
1399/10/03 11:22:12 32 پست
32