2777
2789
فر میخاد؟😶


نه اصلا 

راحته 

تو شیر میریزی رو حرارت دو سه دقیقه 

بعد میریزی تو ظرف میزاری یخچال 

مثل ژله 

اینها آماده و راحتن 

من کاربر از سال 96 هستم ولی اسمم روتغییر دادم باید اینکارو میکردم اسمم نزدیک به همین اسمم بود 
دو لایه میخام درست کنم بعد میدونی میخام تو ضرف یک بار مصرف ب تعداد درست کنم اما نمیدونم خوب میشه یا ...


اگه دوست داری این که میگم انجام بده 


یکی از ژله ها رو با بستنی وانیلی جای آب سرد مخلوط کن 

که میزاری یخچال نیم ساعته آماده شده 

روش اون یکی ژله همیشگی رو بریز رنگی باشه بهتره 

خواستی موز دونه انار ... چیزی هم بریز 

این خوبه 

من کاربر از سال 96 هستم ولی اسمم روتغییر دادم باید اینکارو میکردم اسمم نزدیک به همین اسمم بود 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ژله الوئه ورا رو با بستنی وانیلی مخلوط کنم بعد چنتا بستنی نیازه؟


یه لیوان هم کافیه 

چون خوشمزه میشه من بیشتر هم میزنم 


من کاربر از سال 96 هستم ولی اسمم روتغییر دادم باید اینکارو میکردم اسمم نزدیک به همین اسمم بود 
ژله الوئه ورا رو با بستنی وانیلی مخلوط کنم بعد چنتا بستنی نیازه؟


اول پودرش رو تو آب حوش حل بکنی 

بعد بستنی اضافه کن 

من کاربر از سال 96 هستم ولی اسمم روتغییر دادم باید اینکارو میکردم اسمم نزدیک به همین اسمم بود 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز