2777
2789
عنوان

وای😢

861 بازدید | 32 پست

بچه ها این حشره های برنج هستن.

سیاهن

نه تنها تو برنجم، بلکه تو اشپزخونمم افتادن، الان یدونه تو قندونم دیدم، دیشب تو شیرینی دیدم همشو انداختم دور.

چیکار کنم شرشون کنده شه 

کسی راهکاری بلده که قطعی باشه؟

خیلی بهش نیاز دارم

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


باید برنجت یساعتی بزاری جلو نورآفتاب خودشون بیرون میرن

ایمان دارم و میدانم اگر روزی مرا درقبری بخوابانند روح هزاران حیوان🐾برای آرامشم دست به دامان خدا خواهندشد...#حیوانات احساس دارند😢
باید برنجت یساعتی بزاری جلو نورآفتاب خودشون بیرون میرن

البته روی یک پارچه تمیز پهنشون کن 

ایمان دارم و میدانم اگر روزی مرا درقبری بخوابانند روح هزاران حیوان🐾برای آرامشم دست به دامان خدا خواهندشد...#حیوانات احساس دارند😢

نمک توی برنجت بریزی هم دیگه نمیزنه ازاین حشره ها

ایمان دارم و میدانم اگر روزی مرا درقبری بخوابانند روح هزاران حیوان🐾برای آرامشم دست به دامان خدا خواهندشد...#حیوانات احساس دارند😢
برنج توزیرافتاب پهن کن.واصپزخونتوسم بریز

شرایط افتابو ندارم خونم افتاب گیر نیس

اشپزخونمم همیشه ریختم اصلا تاثیر نداره

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
برنجاتو ببر تو حیاط زیر آفتاب رو یه پارچه ای چیزی بریز تا حشرها برن بعدم تو کیسه برنجت سیر بزار

تو برنجم نیس که فقط 

تو برنجم کمه، بیشتر تو اشپزخونم افتادن.


خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
تو برنجم نیس که فقط  تو برنجم کمه، بیشتر تو اشپزخونم افتادن.

خب پس باید سمپاشی کنی پودرسوسک کش بگیر بریز همه جابعد هرروز بعد یه هفته آشپزخونه تو بریز بیرون جارو برقی بکش بشور تمیز تمیز میشه

همسرم دلیل من است. 💜🌱
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز