2789
عنوان

وای😢

| مشاهده متن کامل بحث + 861 بازدید | 32 پست
خب پس باید سمپاشی کنی پودرسوسک کش بگیر بریز همه جابعد هرروز بعد یه هفته آشپزخونه تو بریز بیرون جارو ...

سوسک کش کامن خوبه؟ اسپری هستنا سفید رنگن

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

سوسک کش کامن خوبه؟ اسپری هستنا سفید رنگن

نه پودرشوبخر مث پودربچه س قوطیش از عطاری بخز

ما سوسکای خونمونو اینجوری ریشه کن کردیم

هرروز ی عالمه میریختیم زیر فرشا لای درزای کاشیا سرامیکا کف کابینتا همهههه جا بعد یه هفته هم ریختیم بیرون تشیع جنازه کردیم

همسرم دلیل من است. 💜🌱
ازی رو میگی؟ کثیف نیستن که تو برنجت قرص نزاشتی؟ من قرص برنج میزارم خیالم راحت

ازی نمیدونم چیه.

ولی همین حشره ریزا ک مال برنجن و شبیه شپشن.

کثیف بودنشو کار ندارم، کلا بیزارم از حشره، 

دیشب در شیرینی رو باز کردم یدونه بخورم دیدم توش از اون حشره هاش، کلشو ریختم دور.کوفتم شد اصن

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
ازی نمیدونم چیه. ولی همین حشره ریزا ک مال برنجن و شبیه شپشن. کثیف بودنشو کار ندارم، کلا بیزارم از ...

اسمش ازی

پهن کن تو افتاب میرن

بعدم تو برنج قرص بزار

برو عطاری بگو قرص برنج میخوام برای داخل برنجم 

میدن بهت


مهرسام مامان خیلی دوست دارم                                         خواص سوره های قرآن برای کسانی که حاجت دارند
هوا بخورن میپرن ولی آشپز رو مث خونه تکونی بریز بیرون😐 تمیز کن اسپری بزن تا دیگه نیان حبوباتم تو ...

تازه اشپزخونمو تمیز کردم. اونم چند بار.

بخدا مرتبم. 

دگ دارم دیوونه میشم

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
مادرشوهرم ابنکارو کرد بازم حشره داشت برنجش

حتما برنجو جای گرم میزارید..برنج جاش باید خنک باشه و سر باز بزارید

ایمان دارم و میدانم اگر روزی مرا درقبری بخوابانند روح هزاران حیوان🐾برای آرامشم دست به دامان خدا خواهندشد...#حیوانات احساس دارند😢
اخه تو خونم پر شدن. خونمو چکار کنم

خونتو میشه با حشره کش ازبین ببریشون..ولی توی برنجت نزن

ایمان دارم و میدانم اگر روزی مرا درقبری بخوابانند روح هزاران حیوان🐾برای آرامشم دست به دامان خدا خواهندشد...#حیوانات احساس دارند😢
تازه اشپزخونمو تمیز کردم. اونم چند بار. بخدا مرتبم.  دگ دارم دیوونه میشم


نه از مرتبی که نیست

هرجا تخمشون باشه دوباره میشن از همون حشره ها

اسپری حشره کش،یا کامن بزن،دیگه نااابود میشن کلا

نه از مرتبی که نیست هرجا تخمشون باشه دوباره میشن از همون حشره ها اسپری حشره کش،یا کامن بزن،دیگه نا ...

کامن قبلا زدم.

ولی بازم میگیرم میزنم دوسه روز 

مرسی 

خَلق نَشُديم ، كِه خَلق را راضي كُنيم…
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز