2777
2789
عنوان

شغل

| مشاهده متن کامل بحث + 477 بازدید | 92 پست
دوربین من نیکون ۷۱۰۰ هست خیلی هم راضیم

حالا منکه از دوربین سر در نمیارم اما این دوربینایی که شما میگی و قیمتاشون زمین تا آسمون واس کار حرفه ای فرق میکنه عزیزم

👩❤️👨

جام جم عاااالی بود رو دستش ندیدم فک کنم فامیلیش رضا پور بود 

اره کار اونا عالیه انصافا

خودتون کدوم شهرین؟ البته اگه دوس داری بگو اگه هم نه بیخیال😍

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم دوربین 5D خریدی ۳ تومن؟ چه حرفایی میزنیا  دوربین من ۷ میلیونه دوربین من در مقابل دوربینا ...

والا دختر خاله من الان در آمدش ۷ ملیونه با دوربین ۱ ملیون و ۳۰۰ هزاری

کیفیت لنز در حد متوسط رو ب بالا هم ک باشه اوکیه 

مهم طراحی و ژست و عکاسیه

عزیزم من میگم برا استارت میشه با کمترین ها شروع کرد بعد کم کم بری جلو

عکاسی اصلا شغلی نیست که با سرمایه کم شروع بشه دوربینای ما دوربینیه که دست خیلیا هست مدل دوربینتونو ببینن فرار میکنن

مارک دوربین واسه مشتریا خیلی مهمه

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…
اره کار اونا عالیه انصافا خودتون کدوم شهرین؟ البته اگه دوس داری بگو اگه هم نه بیخیال😍

تنکابن،کارش خدایی حرف نداشت من پارسال تیر ماه قبل گرونیا عروسیم بود ۱۳ تومن ازم گرفت ولی یه کار عالی تحویلم داد آرایشگاهمم مد سازان بود که اونم لاهیجان بود خانم حسن نژاد یعنی کارشون آس بود دیگه

👩❤️👨

من تهرانم یعنی میگرفتی تو خونه بعد از طریق کانال میفروختی؟ من دوسال پیش کانال تلگ رامی داشتم به ۲۵ ...

نه من پورسانتی نبود میگرفتم بعد خودم میفروختم،کارم سود خالص بود،ولی دست تنها بودم،منم کانالم رو دادم به دوستم،

اکثر مشتریها همشهریها و هم استانیها خودم بودن،سخت بود هی ببرم در خونشون نمیشد هم آدرس خونمو بدم،اگر مغازه داشتم خیلی بهتر بود

شما که تهرانی پیک دارید راحت میتونی همون داخلی کار کنی،ولی وقت کامل میخواد نه ما که بچه داریم 

دستت درد نکنه خخخخ ما دوربینامون ب درد نمیخوره یعنی؟

نه عزیزم منظوری نداشتم😅😙منظورم این بود حرفه ایا که واس کلیپو اینا استفاده میکنن خیلی فرق داره

👩❤️👨

والا دختر خاله من الان در آمدش ۷ ملیونه با دوربین ۱ ملیون و ۳۰۰ هزاری کیفیت لنز در حد متوسط رو ب با ...

نمیدونم والا حتما مشتریاش سواد آنچنانی ندارن که میان پیشش

وگرنه آتلیه هایی که من میبینم بابت هر عروسی کمتر از ۴ تومن نمیگیره و درامدشون ماهانه شاید به بیست و خورده ای میلیونم برسه 

ولی خب خرج کردن اساسی و پولی که میگیرن نوش جونشون باشه

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…
تنکابن،کارش خدایی حرف نداشت من پارسال تیر ماه قبل گرونیا عروسیم بود ۱۳ تومن ازم گرفت ولی یه کار عالی ...

واقعا راضی بودین؟ من کارای مد سازان رو دوس ندارم

خداروشکر که شما راضی بودین ولی اتلیه ای که انتخاب کردین عالیه همیشه از دیدن عکسا و فیلمتون لذت میبرین

اینکه می گویند:راه باز است و جاده دراز...یعنی راه رفتن باز است...اما جاده ی جبران دراز…
نمیدونم والا حتما مشتریاش سواد آنچنانی ندارن که میان پیشش وگرنه آتلیه هایی که من میبینم بابت هر عرو ...

ببین گلم بالاخره جامعه قشر های مختلف داره

بعد هم نمیشه ک همه بهترین دوربین رو بگیرن با پول آنچنانی

والا من هر چی اتلیه رقتم دوربین هاشون از دوبین من داغون تر بوده ولی دارن کسب در امد میکنن

نه من پورسانتی نبود میگرفتم بعد خودم میفروختم،کارم سود خالص بود،ولی دست تنها بودم،منم کانالم رو دادم ...

من بدجوری دلم میخواد با یکی شریکی مغاره شال و روسری بزنم که یک رور درمیون برم سر کار یعنی یرور خودم ی رور شریکم اینجوری ادم به کار خونه و بچه هم میرسه 

از اول هم مبلغ سرمای نصف میشه و راحتتره .

منتها خانواده خودم شهرستانن با خانواده همسرمم اصلا دوست ندارم قاطی بشم غریبه هم که خب به هرحال اعتماد نیس

زندگی زیباست چشمی باز کن  
عزيزم ميشه بگين چطور استارت زدين؟ من نميدونم ازكجا بايد شرو كنم خيلي ب كارنياز دارم

فقط پیشنهاد دادم،خودم الان هیچ کاری انجام نمیدم

واسه استارت اول برو یه دوره هنری اموزش ببین اینترنتی هم این آموزشها هست کافیه سرچ کنی،وسایل لازم رو تهیه کنی و شروع کنی به ساختن،وقتی خودت راضی بودی از کارت و تعداد کارهات زیاد شد شروع کن به تبلیغات یه پیج یا کانال بزن

تو سایت دیوار تو گروها تبلیغاتی بین دوست و آشنا کارتو تبلیغ کن و سفارش بگیر،حتی میتونی از مغازه ها سفارش بگیری ،

نه عزیزم منظوری نداشتم😅😙منظورم این بود حرفه ایا که واس کلیپو اینا استفاده میکنن خیلی فرق داره

خب برا اونا ک دوربین اونقدر حرفه ای دارن باید پول خیلی خوب هم داد

بعضی مردم میخوان کمتر پول بدن 

مشتری ها فرق دارن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز