عزیزم دوربین 5D خریدی ۳ تومن؟ چه حرفایی میزنیا
دوربین من ۷ میلیونه دوربین من در مقابل دوربینای اتلیه ای که توش کار میکنم هیچه
اگه لوازم خوب نخری برای اتلیه خیلی مشتریات کم میشن چون عکاسی شغل رقابتیه و همیشه حق با اوناییه که امکانات بیشتری دارن
فکر کردی اتلیه زدن به همین راحتیاست؟ اگه عکاسایی مثل ما درامد داشتن چرا امشب از عروسی و لباس گله کردی؟
در حالی که صاحب کار من مدل به مدل میپوشه و صداش عین ما درنمیاد