بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ای دوست عزیز چه دل خجسته ای داری بحث ما سر درامد 1یا2هست 4تومن بماااااند
آره عزیزم اگه هیچ مسافرت نری لباس نخری تفریح مثلا پر خرج نکنی میهمانی ندی وهیچ کدوم از مراسمات فامیلی رو انجام ندی میتونی با ماهی 2تومن برسونی تا آخر ماه
من که ازعید یه جفت جورابم نتونستم بخرم...ازمیوهای فصل فقط هلو طالبی خریدم.ولی خوردنی برام مهم نیست .قبلا یه امیدی داشتم ازاین خونه جابه جا شم ولی بااین اوضاع مگه خدا خودش کمکم کنه.ناامید نیستم ولی خیلی غصه بقیه رو میخورم.میگم چجوری زندگی میکنن.وقتی سرچهارراه میبینم یه عده گرما برای هزار تومن دستمال میفروشن میگم لعنت به این حکومت چرا باید اینجور باشه وضعییت این کشور😔😔😔
عشق همان چیزی است که به شما این امکان را میدهد که بعد از هر سختی بارها و بارها متولد شوید.