خانوما نزدیکمون یک چندتا تولیدی لباس از ۸ تا ۷ حدودا بنظرتون الان که حوصله دارم داغم برم کار کنم
یا بزارم بعد نهایی و کنکور ؟ پشت کنکوری ام و بابامم بزور بهم پول میده
خودم یکخورده پس انداز دارم خیلی کم
چون دعوام شد با پدرم دیگ نمی خوام باهاش حرف بزنم کلا میخوام قطع ارتباط کنم باهاش و اینکه همزمان هم کار کنم تو تولیدی خیاطی و هم درس بخونم بعد یک مدت کار که کردم پس انداز کردم برای دانشگاه اماده شم بنظرتون میشه ؟