⚠️جنگ اعصاب با مسافرایی که یه بلیط رو مدام میارن برا تعویض
⚠️مسافری که میاد و هنوز تکلیفش با خودش معلوم نیس و کلی مارو میگیره به بحث جلو بقیه مشتریا وقتمونو میگیره
⚠️مسافری که چونه میزنه تخفیف بگیره برا بلیط😐
⚠️مسافرایی که انتظار دارن همون لحظه که میخوان اتوبوس وی آی پی تک صندلی براشون بهترین جا رو بذاریم و هرچی بگیم پرشده دست ما نیست آخرش کلی غرولند سر ما میکنن
⚠️نظارت شدید که هرروز سه الی چهار مدیر بهمون رسیدگی میکنن و خطاهامونو گوشزد میکنن
⚠️مسافرای دروغگویی که بعد اینکه بلیطشونو دادی میرن بعد چن ساعت میان به مدیرمون میگن فلانی بلیط بهم نداد😐و جلو مدیر خرابمون میکنن حالا هی بیا ثابت کن بابا من بش بلیط فروختم
⚠️هنوز پنج شیش روزه وارد این کارشدیم همگی، ولی انتظار دارن مث یه حرفه ای عمل کنیم بدون خطا
⚠️مسافرایی که گوشی بدست میان بلیط بگیرن و مراعات آدمو نمیکنن تو اون شلوغی و وسط کار میرن پی صحبت با گوشی و حرص خوردنش واسه ما
⚠️فهموندن به این مردم که آقا کارت ملی الزامی ست برا گرفتن بلیط حالا هی بحث بحث بحث
⚠️مدیرایی که بین پرسنل فرق میذارن و باعث حس حسادت بقیه میشن
مدیر من وقتی با من کار داره به همکار دیگه م زنگ میزنه😔انگار من هیچی نیستم😔
⚠️همکارای زیرآب زن که میخوان با خراب کردن من خودشونو بکشن بالا و تاالانم موفق بودن😔
⚠️مریض شدنمون و راحت ویروس گرفتنمون بخاطر تماس با اون همه کارت ملی کثیف افراد مختلف
حیف از اون همه نذر و نیازی که واسه این شغل کردم...