2777
2789
اره بابابروببین ازآخراین ماه هم جنسارومیارن،مغازه داراگفتن

اره میگن از 15 بهمن به بعد همه جنس جدیدارد میارن

ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد.      ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره میگن از 15 بهمن به بعد همه جنس جدیدارد میارن

اره

لذت دنیاداشتن کسی است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمیگذارد،،،،،                                یه گل پسردارم شاه نداره،،الانم یه دخترمیخوام لطفاهرکی به امضام نگاکردیه صلوات برای دختردارشدنم بفرسته شایدخدایکی ازاین صلواتاروشنید،،،،،،،،،،،،مرسی 
همه چی دارم بجز کیف و تونیک ولی هرچی ببینم خوشگل باشه قیمتشم مناسب باشه میخرم من دید و بازدید دوس ند ...




منم خوشم نمياد كل سال همديگرو ميبينيم حتي اگه نو هم بپوشيم كسي كاري نداره همينكه تو عيد ميري و مياي همه چهارچشمي براندازت ميكنن

بسلامتي مباركه اگه ميتوني عكسشو بزار ببينيم 

ﺑﺨﺪااﺻﻼﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﻋﻜﺲ ﺑﺰاﺭﻡ ﺗﺎﺣﺎﻻﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ

ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮاﻫﺮﭼﻘﺪﺭﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ. ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ

ﺑﺨﺪاﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺮاﺕ ﻣﻴﺰاﺭﻡ ﻋﻜﺴﻮ 

دوستای گلم براسلامتی هممون وبرآورده شدن حاجات وآرزومون یه صلوات بفرستین.خیرببینین.😘😘😘
همه چی دارم بجز کیف و تونیک ولی هرچی ببینم خوشگل باشه قیمتشم مناسب باشه میخرم من دید و بازدید دوس ند ...

منم دوست ندارم کل عید یه هفته با خانواده همسر میرم اصفهان یه هفته هم با خانواده خودم امسال قصد داریم بریم جلفا

ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد.      ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم
ﺑﺨﺪااﺻﻼﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﻋﻜﺲ ﺑﺰاﺭﻡ ﺗﺎﺣﺎﻻﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﭼﺮاﻫﺮﭼﻘﺪﺭﺳﻌﻲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻧﻤﻴﺸﻪ. ﺷﺮﻣﻨﺪﻩ ﺑﺨﺪاﺑﺘﻮﻧﻢ ﺑﺮاﺕ ﻣﻴﺰا ...



دشمنت شرمنده ولي ميشه ها بزن روي گزينه عكس راحت ميتوني عكس انتخاب كني، از ني ني يار كمك بگير واسه هردفعه كه خودت ميخواي ميگم عزيزم

ﺣﺘﻤﺎﺑﺮﻭ ﻣﻦ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒه ﺑﺎﺧﻮاﻫﺮﺷﻮﻫﺮﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻴﺮﻭﻥ اﻳﻨﻘﺪﺭﺷﻠﻮﻍ ﺑﻮﺩﻭﻣﺸﻐﻮﻝ ﺧﺮﻳﺪ ﻛه اﻧﮕﺎﺭﻱ ﺩﻭﺭﻭﺯﺩﻳﮕﻪ ﻋﻴﺪﻩ 




همين شلوغ بودن و هول كردن ملت اذيت كننده اس سر حوصله خودت انگار نميتوني خريد كني

دشمنت شرمنده ولي ميشه ها بزن روي گزينه عكس راحت ميتوني عكس انتخاب كني، از ني ني يار كمك بگير واسه هر ...

ﻣﻴﺰﻧﻢ ﻭﻟﻲ اﺷﻜﺎل اﺯﮔﻮﺷﻴﻤﻪ.ﺣﺘﻲ ﺗﺎﭘﻴﻜﻢ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﺰﻧﻢ ﻫﻲ ﺧﻂﺎﻣﻴﺪﻩ.  .اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻳﮕﻮﺷﻴﻤﻢ ﻋﻮﺽ ﻣﻴﻜﻨﻢ. ﻛﻼ ﺩاﻏﻮﻧﻪ. ﻣﺜﻼ اﻻﻥ ﺗﻠﮕﺮاﻣﻢ ﺧﻮﺩﺑﻪ ﺧﻮﺧﺬﻑ ﺷﺪﻩ ﻭﻛﺪﻣﻴﺨﻮاﺩﻛﺪﻡ ﻧﺪاﺭﻡ. ﺣﺎﻻﺗﻮاﻳﻦ ﺑﺤﺚ ﻣﻴﺸﻪ ﻳﻪ ﮔﻮﺷﻲ ﺧﻮﺑﻢ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩﺑﺪﻳﻦ. ﮔﻮﺷﻴﻢ ﮔﺎﻟﻜﺴﻲ اﺱ ﺗﺮﻱ ﻫﺴﺘﺶ. 

دوستای گلم براسلامتی هممون وبرآورده شدن حاجات وآرزومون یه صلوات بفرستین.خیرببینین.😘😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز