2789

بگید منم بدونم😁

من از عهد آدم تورا دوست دارم❤ار آغاز عالم تورا دوست دارم❤چه شبها من و آسمان تا دم صبح❤سرودیم نم نم تو را دوست دارم❤نه خطی!نه خالی!نه خواب و خیالی❤من ای حس مبهم تو را دوست دارم💖💖💖

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

رنگ سال بنفشه ولی میگن سبز ابی هم رنگ ساله

لباسا که دیگه از اخر بهمن تو بازاره 

لباسم هر چی که پولم برسه میخرم دیکه 

البته من که با جبب باباس😁 پس فقط به خریدش فکر میکنم

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ﺭﻧﮕﺴﺎﻝ ﺑﻨﻔﺸﻪ. ﻣﻦ ﻫﺮﺳﺎﻝ ﻣﻴﻤﻮﻧﻢ ﻭﺳﻂﺎﻱ اﺳﻔﻨﺪﻣﻴﺮﻡ ﺧﺮﻳﺪ ﻭﻟﻲ اﻳﻨﺒﺎﺭ ﭼﻨﺪﺭﻭﺯﺩﻳﮕﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﻜﻨﻢ. ﺩﻡ ﻋﻴﺪﻫﻢ ﮔﺮﻭﻥ ﻣﻴﺪﻥ, ﺟﻨﺴﺎﻫﻢ ﭘﺴﻤﺎﻧﺪﻩ ﻫﺴﺖ, ﻭﻣﺎﻧﺘﻮﻡ ﺣﺎﺿﺮﻩ ﺑﺮاﻋﻴﺪ 

دوستای گلم براسلامتی هممون وبرآورده شدن حاجات وآرزومون یه صلوات بفرستین.خیرببینین.😘😘😘

من اصلا عيد و دوست ندارم😄 فروردين ماه تنبلاس😝 من از تعطيلي زياد اصلا خوشم نمياد 

موش قشنگم ميدونم كه الان اون دنيايي اما بدون تو همين چند وقت كه بزرگت كردم  فهميدم حس مادري چقدر قشنگه  كاش  ..... 😭😭😭😭
ﺭﻧﮕﺴﺎﻝ ﺑﻨﻔﺸﻪ. ﻣﻦ ﻫﺮﺳﺎﻝ ﻣﻴﻤﻮﻧﻢ ﻭﺳﻂﺎﻱ اﺳﻔﻨﺪﻣﻴﺮﻡ ﺧﺮﻳﺪ ﻭﻟﻲ اﻳﻨﺒﺎﺭ ﭼﻨﺪﺭﻭﺯﺩﻳﮕﻪ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﻜﻨﻢ. ﺩﻡ ﻋﻴﺪﻫﻢ ﮔﺮﻭﻥ ﻣ ...



بنفش شد ديگه ؟ الان يعني چيزي اومده من معمولاً ميزارم اواخر اسفند ميرمج

من فعلا فقط کفشاموخریدم،اخرای بهمن میرم همشوتموم کنم

لذت دنیاداشتن کسی است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمیگذارد،،،،،                                یه گل پسردارم شاه نداره،،الانم یه دخترمیخوام لطفاهرکی به امضام نگاکردیه صلوات برای دختردارشدنم بفرسته شایدخدایکی ازاین صلواتاروشنید،،،،،،،،،،،،مرسی 

من کاری به کارعیدندارم ولی تولدم ۱۹ اسفنده ودوست دارم بادخترم جشن بگیرم...ولی حس اونم ندارم...

ناباورانه اومدی کوچولوی قشنگم 😢 بمان برایم، منتظر شنیدن صدای قلب کوچولوتم همه هستی من، بیاومنوخواهراتوبه یک دنیای بهتروزیبادعوت کن، دوستت دارم عزیزدلم🤗😍😊🙊🎈 💗🤗که هنوزمن نبودم که تودردلم نشستی 💜 فرفررررری من😍❤😺🤗❤  مخملک خودم🤩🤗💗 👑💗🤗👧💗دخترای من شماسرزمین من هستیدخیلی دوستتون دارم❤❤❤❤🤗🤗🤗🤗😍😍😍😍 شوهرعزیزم،جانی ودلی ای دل وجانم همه توووووو،دنیافقط دختراموشوهرم👭💁👧💏❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤.

ﻛﻴﻒ ﻭﻛﻔﺸﻢ ﻧﻮﻫﺴﺖ, ﻳﻪ ﺷﻠﻮاﺭﺗﻨﮓ ﺑﺎﻳﻪ ﺭﻭﺳﺮﻱ ﻣﺸﻜﻲ ﻣﺠﻠﺴﻲ ﻣﻴﺨﺮﻡ. ﻣﺎﻧﺘﻮﻡ ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺭﻧﮓ ﻛﺮﻡ ﻭﻣﺸﻜﻲ. ﻭﺗﺎﻳﻜﻢ ﺯﻳﺮﺯاﻧﻮﻣﻪ. ﻭﻳﻪ ﺗﻮﻧﻴﻚ ﺑﺮاﺧﻮﻧﻪ ﻣﻴﺨﺮﻡ 

دوستای گلم براسلامتی هممون وبرآورده شدن حاجات وآرزومون یه صلوات بفرستین.خیرببینین.😘😘😘

رنگ سال بنفش من همه چی میخرم اخه علشق خرید کردنم چه لباس چه دسیله دکوری

ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد.      ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم

البته چیزی که واقعا نیاز نداشته باشم نمیخرم و گرونم نمیخرم دلم نمیاد واسه لباس زیاد پول بدم جوری میخرم که هم جتسش خوب بلشه هم خوب کار کنه

ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد.      ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم
ﻛﻴﻒ ﻭﻛﻔﺸﻢ ﻧﻮﻫﺴﺖ, ﻳﻪ ﺷﻠﻮاﺭﺗﻨﮓ ﺑﺎﻳﻪ ﺭﻭﺳﺮﻱ ﻣﺸﻜﻲ ﻣﺠﻠﺴﻲ ﻣﻴﺨﺮﻡ. ﻣﺎﻧﺘﻮﻡ ﺗﺮﻛﻴﺐ ﺭﻧﮓ ﻛﺮﻡ ﻭﻣﺸﻜﻲ. ﻭﺗﺎﻳﻜﻢ ﺯﻳﺮﺯاﻧﻮ ...




پس خيلي خريذ داري! يه مدل مانتو ديدم بللللند مثه مدل هاي همين امسال ولي خيلي تيكه بالاش شلوغ بود زياد از حد فكركنم اين بخواد مد بشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792