2789
مباركه كفش چه مدلي ؟ الان بيشتر زمستونه و چكمه هست

مرسی گلم ،،،چراهستن ،بیرون رفتم پسندیدم

لذت دنیاداشتن کسی است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمیگذارد،،،،،                                یه گل پسردارم شاه نداره،،الانم یه دخترمیخوام لطفاهرکی به امضام نگاکردیه صلوات برای دختردارشدنم بفرسته شایدخدایکی ازاین صلواتاروشنید،،،،،،،،،،،،مرسی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هیچ وقت رنگ سال نمیخرم خوشم نمیاد با کلی آدم تو خیابون ست شم!!بعدشم بعد یک ماه دیگه نمیشه پوشیدش

ﻣﺜﻞ ﻣﻨﻲ 

دوستای گلم براسلامتی هممون وبرآورده شدن حاجات وآرزومون یه صلوات بفرستین.خیرببینین.😘😘😘
من هیچ وقت رنگ سال نمیخرم خوشم نمیاد با کلی آدم تو خیابون ست شم!!بعدشم بعد یک ماه دیگه نمیشه پوشیدش




دقيقا همه مثل همممم ميشن😂 انگار روپوش مدرسه اس 

واقعاً ؟!!! خوبه كه

خب من دوسش ندارم بجاش تابستون رو دوس دارم اخه يكم خسته كننده هست واسم عيد

موش قشنگم ميدونم كه الان اون دنيايي اما بدون تو همين چند وقت كه بزرگت كردم  فهميدم حس مادري چقدر قشنگه  كاش  ..... 😭😭😭😭
چه خوب من همش ميگم نرم بازار چون همش الان جنساي زمستوني هست پس خوبه يه سر برم

اره بابابروببین ازآخراین ماه هم جنسارومیارن،مغازه داراگفتن

لذت دنیاداشتن کسی است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمیگذارد،،،،،                                یه گل پسردارم شاه نداره،،الانم یه دخترمیخوام لطفاهرکی به امضام نگاکردیه صلوات برای دختردارشدنم بفرسته شایدخدایکی ازاین صلواتاروشنید،،،،،،،،،،،،مرسی 
وسيله دكوري مثلاً چي

مثلا امسال دوست دارم میوه خوری پایه دار مسی بخرم با یه فانوس قدیمی و تلفن طرح قدیم

ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد.      ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم
چه خوب من همش ميگم نرم بازار چون همش الان جنساي زمستوني هست پس خوبه يه سر برم

ﺣﺘﻤﺎﺑﺮﻭ

ﻣﻦ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒه ﺑﺎﺧﻮاﻫﺮﺷﻮﻫﺮﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺑﻴﺮﻭﻥ اﻳﻨﻘﺪﺭﺷﻠﻮﻍ ﺑﻮﺩﻭﻣﺸﻐﻮﻝ ﺧﺮﻳﺪ ﻛه اﻧﮕﺎﺭﻱ ﺩﻭﺭﻭﺯﺩﻳﮕﻪ ﻋﻴﺪﻩ 

دوستای گلم براسلامتی هممون وبرآورده شدن حاجات وآرزومون یه صلوات بفرستین.خیرببینین.😘😘😘
ﻣﺎﻧﺘﻮﻣﻮ ﺁﺫﺭﻣﺎﻩ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﺷﻬﺮﺩﻳﮕﻪ ﻭﺧﺮﻳﺪﻡ. ﭼﻮﻥ ﻓﺼﻞ ﺳﺮﻣﺎﻫﺴﺖ ﻧﭙﻮﺷﻴﺪﻡ ﺑﺮاﻫﻤﻴﻦ ﮔﺬاﺷﺘﻢ ﺑﺮاﻋﻴﺪ. ﺧﻮاﻫﺮﺷﻮﻫﺮاﻡ ...



بسلامتي مباركه اگه ميتوني عكسشو بزار ببينيم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چی میشه اگه

tpo | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز