من از عهد آدم تورا دوست دارم❤ار آغاز عالم تورا دوست دارم❤چه شبها من و آسمان تا دم صبح❤سرودیم نم نم تو را دوست دارم❤نه خطی!نه خالی!نه خواب و خیالی❤من ای حس مبهم تو را دوست دارم💖💖💖
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
البته من که با جبب باباس😁 پس فقط به خریدش فکر میکنم
زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...
من فعلا فقط کفشاموخریدم،اخرای بهمن میرم همشوتموم کنم
لذت دنیاداشتن کسی است که دوست داشتنش حواسی برای آدم نمیگذارد،،،،، یه گل پسردارم شاه نداره،،الانم یه دخترمیخوام لطفاهرکی به امضام نگاکردیه صلوات برای دختردارشدنم بفرسته شایدخدایکی ازاین صلواتاروشنید،،،،،،،،،،،،مرسی
رنگ سال بنفش من همه چی میخرم اخه علشق خرید کردنم چه لباس چه دسیله دکوری
ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد. ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم
البته چیزی که واقعا نیاز نداشته باشم نمیخرم و گرونم نمیخرم دلم نمیاد واسه لباس زیاد پول بدم جوری میخرم که هم جتسش خوب بلشه هم خوب کار کنه
ناخدا گفت: اگر از دریا میرسی به ساحل برگرد این دریا شاید الان از نگاهت آرام باشد اما در دلش همیشه یک غوغایی دارد که ترسو را می بلعد. ملواندر جواب ناخدا گفت من ریسک میکنم و تلاشم را دوچندان تا در طوفان دریا کم نیاورم همانطور که صدها بار در طوفان زندگی سربلند شدم