2777
2789
عنوان

پشتیبانی باسلام

1031 بازدید | 30 پست

دوستان من از یه غرفه دار تو با سلام سفارش رو ثبت کردم


الان ۱۰ روزه سفارشم رو ارسال نکرده


بعد که بهش گفتم و پیگیری کردم یه کد رهگیری دروغین رو برام تو برنامه باسلام ثبت کرد


کد رهگیری فاقد اعتبار هست


الان با پشتیبانی باسلام تماس گرفتم ولی اصلا جوابمو ندادن


چیکار کنم؟

یه تجربه بگم بهت. الان که دارم اینجا می نویسم کاملاً رایگان، ولی نمی دونم تا کی رایگان بمونه. من خودم و پسرم بدون هیچ هزینه ای یه نوبت ویزیت آنلاین کاملاً رایگان از متخصص گرفتیم و دقیق تمام مشکلات بدنمون رو برامون آنالیز کردن. من مشکل زانو و گردن درد داشتم که به کمر فشار آورده بود و پسرم هم پای ضربدری و قوزپشتی داشت که خدا رو شکر حل شد.

اگر خودتون یا اطرافیانتون در گیر دردهای بدنی یا ناهنجاری هستید تا دیر نشده نوبت ویزیت 100% رایگان و آنلاین از متخصص بگیرید.

اون قسمت که کد رهگیری آمده که میری چک‌کنی نوشته بسته رسیده یا مشکلی دارید اونجا بزن ثبت مشکل و مشکلت رو بگو زود پیگیری میکنن

پسرم بهترین هدیه خدا هستی. مرسی که به زندگی من و بابایی رنگ و بوی تازه ای دادی. بی نهایت عاشقتم  

منم میخاستم از باسلام لباس و اینا بخرم ترسیدم

از همین دی جی ترجیح دادم سفارش بدم باز خدایی دمشون گرم تا یه هفته فرصت مرجوعی داره

پشتیبانی ش هم نگم براتون ک چقدر اهمیت میده

کدوم غرفه چی سفارش دادی

غرفه برند آروند 


دوتا کراپ سفارش داشتم


برا امروز میخواستمشون 


طرف کلاه برداره


باسلام هم که کلا پیگیری نمیکنه اصلا جواب تماسم رو ندادن

به خود غرفه دار گفتی؟چی جوابتو داد؟پشتیبانی باسلام قبلا خپب پیگیری میکردنالانو‌ نمیدونم

به غرفه دار پیام دادم 


انکار میکنه و میگه ارسال‌شده 


در حالی که کد رهگیری نامعتبر و دروغی و الکی هست

كد رهگيري رو توي سايت پست زدي؟ كاري نميشه كردمن ب اين نتيجه رسيدم خريد انلاين انجام ندممگه اينكه طرف ...

آره کد رهگیری رو توی سایت اداره پست زدم


نوشت چنین مرسوله ای با چنین کد رهگیری به اداره پست تحویل داده نشده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2790
2778
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز