2789
عنوان

Ivf يا IuI

1730 بازدید | 59 پست

سلام خانمها 

من ميخواهم از اسپرم اهدايي استفاده كنم (ايران نيستم البته)شوهرم كاملا نابارور هستن😞ميدونيد به من بگيد كه من ميتونم از iui هم استفاده كنم يا بايد از ivfاستفاده كنم .من كاملا سالم هستم و ٣٥ سال دارم.

تعداد رای : 1
نظرسنجی
2
1
100%
٣
0
0%
4
0
0%
٥
0
0%
خداي خوبم مثل هميشه فقط اميدم به تو هست ..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ای وی اف باید بکنی  ای یوای وقت تلف کردنه

ميدوني iui اينجا ٥ هزار پوند ميشه به پول ايران تقريبا ٢٤ ميليون اما ivf تقريبا بين ١٠ تا ١٥ هزار پوند ميشه تقريبا ٧٠ ميليون و واقعا پول زيادي هست ..بايد درست تصميم گرفت 

خداي خوبم مثل هميشه فقط اميدم به تو هست ..
ميدوني iui اينجا ٥ هزار پوند ميشه به پول ايران تقريبا ٢٤ ميليون اما ivf تقريبا بين ١٠ تا ١٥ هزار پون ...

اخه من دوبار ای یو ای کردم خیلی الکیه خیلی کم جواب گرفتن 

ایران نمیتونی بیای 

اینجا باز ارزونتره 

من دیدم خیلیا میان ایران

سالها دویدمو نرسیدم 💔

ميتونم دليلش رو بدونم ؟

خوب آی یو آی اسپرمها رها می شن به امان خدا تو رحم ولی آی وی اف تو آزمایشگاه بعد از اطمینان از لقاح تخمک بارور رو می زارن تو رحم

خدا بزرگتر است
ای وی اف مطمین تر هست. اگر هر کدوم جواب نداد دوباره باید همون آقا بیاد اسپرم بده یا یه نفر جدید?&nbs ...

اون اقا رو نميشناسم من طبق خواسته هايي كه دارم مثلا رنگ چشم يا قد يا هر چيز ديگه شخص رو به من معرفي ميكنن،،البته اسپرم شخص رو ..اما اگه نشه باز همون اسپرم استفاده ميشه..اين أشخاص اسپرم خود رو فروختن و رفتن و اسپرم ها فريز شدن

خداي خوبم مثل هميشه فقط اميدم به تو هست ..
اخه من دوبار ای یو ای کردم خیلی الکیه خیلی کم جواب گرفتن  ایران نمیتونی بیای  اینجا باز ...

ايران نميخوام ،ايران اسپرم اهدا نميكنن

خداي خوبم مثل هميشه فقط اميدم به تو هست ..
ميدوني iui اينجا ٥ هزار پوند ميشه به پول ايران تقريبا ٢٤ ميليون اما ivf تقريبا بين ١٠ تا ١٥ هزار پون ...

منم کانادا هستم سه تا سقط داشتم تا حالا راه آخرم آی وی اف هست اینجا ده هزار دلار هست.

خدا بزرگتر است
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792