2789

خوب من یزدی نیستم ولی یزد زندگی میکنم 

اول اینکه یزد کلانشهر نیست

نمیتونیم توقع داشته باشیم که امکانات عالی و خفنی داشته باشه  و خوب خوبه 

تحصیلات اینجا اوکیه 

بیمارستان و... اوکیه

خوب من یزدی نیستم ولی یزد زندگی میکنم  اول اینکه یزد کلانشهر نیست نمیتونیم توقع داشته باشیم ک ...

خواهرمم ۲ سال اونجا بوده میگه از همین لحاظ عالیه 

من خودم از کلانشهر متنفرم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شهر  خوب و امن هست نرخ بیکاری صفر ، با غریبه ها بد رفتار نیستند اما صمیمی هم نمیشن ،قیمت رو به مسافر دولا پهنا نمیگن، اما نرخ تورم بالا هست ،دکترهای خوبی داره مدارس غیر انتفاعی خوب با شهریه منطقی ، در کل مردم بی حاشیه ای داره 

صبرم زیاده اما عمری نمونده باقی💔 ......

من21سال اونجا زندگی کردم.

کلانشهر محسوب نمیشه ولی امکانات پزشکیش خوبه.تفریحاتیشم الان پیشرفت کرده بازارا و پاساژای قشنگم زیاد داره.

ولی مردمش خونگرم و غریب نواز نیستن هزار سالم اونجا بمونی بازم براشون غریبه ای و هرگز تورو یزدی نخواهند دونست...اما اینجوری هم نیستن که باهات لج بیوفتن یا اذیتت کنن اما تو چشمشون تو همیشه یه غیر یزدی هستی.

بسیار هم اهل تجملاتن.

تابستوناشم خیلی گرمه🥵


مُردَم اَندر حسرت فهم درست/این که میگویم به قَدر فهم توست...
شهر  خوب و امن هست نرخ بیکاری صفر ، با غریبه ها بد رفتار نیستند اما صمیمی هم نمیشن ،قیمت رو به ...

مرسی عزیزم 

آبجی من برای آموزش پرورش یزد قبول شده 😍 گفتم پس خیلیم عالی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز