sahereshab مدیر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 عنوان حس 6 | مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست فقط یک بار پست بذارید ، صبور باشید به ترتیب پاسخ میدم همیشهزیاد شد قفل میکنم ، درخواست ندین لطفاجهت سرگرمی درنظر بگیرید🤍درست بودن دعا کنین برامدرصد : ۷۵ ، ۸۰ ساحرشب🌌 درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه. 1403/02/24 | 17:30 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 حست ب من چیه.چ آدمی ام یکم بدبینی یا بی اعتمادی داری ، ممکنه درونگرا باشی ی ناراحتیم ته دلت داری که باعث شده ایندتو ناامید ببینیقدرت ادامه و جنگیدن رو داری ، انرژیشو درونت تقویت کن درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
vornika عضویت: 1402/04/01 تعداد پست: 6273 خواهش میکنم امسال مقدماتش فراهم میشه ، تا اوایل سال اینده ب احتمال زیاد میش بگی محسن در چ حاله ونازاحت از موقعیت زندگیش یانه؟ خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است
vornika عضویت: 1402/04/01 تعداد پست: 6273 یکم بدبینی یا بی اعتمادی داری ، ممکنه درونگرا باشی ی ناراحتیم ته دلت داری که باعث شده ایندتو ... ویژگیهای منو میتونی بگی خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است
haniler عضویت: 1402/11/27 تعداد پست: 1704 یه انتظار و فاصله هس واست نمیدونم دقیقا از چیه..بینتون فاصله ای چیزی نیس؟ حسی مکانی؟ یکم طول ... نه عزیزم با هم در ارتباط نیستیم مکانم نزدیکه تو یه شهریم
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 طرفم بهم فکر. میکنه؟ مشخصات ظاهریش ؟ اره اخلاقی بهترمیگم .معمولا پیگیره و اهل عمل ، دنبال راه حله ، مسئولت پذیرم هس ، محتاطه درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
222333sha عضویت: 1402/04/14 تعداد پست: 2292 سلام عزیزم من میخام ب یکی پیام بدم نمیدونم خودم پیام بدم خوبه یا نه میشه کمکم کنی
vornika عضویت: 1402/04/01 تعداد پست: 6273 یکم بدبینی یا بی اعتمادی داری ، ممکنه درونگرا باشی ی ناراحتیم ته دلت داری که باعث شده ایندتو ... در کل میش بگی ازازدواج در ایندم راضی هستم احساس خوشبختی دارم؟ خدایم برایم کافیست،🤍🌱کاربری دست چند نفر است
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 به هدفم میرسم؟ رفیقم دوستم داره؟ اون ازم حرصی شده؟ و چ حسی بم داری بله تو این راه یه دست کمک میبینم برات ممکنه اطرافت فردی باشه که کمکت کنه به اوج برسی ممکنه گاهی ازش رفتار جدی نبینی ، اما حسش درکل عادیهدلخوریه بیشتر یه ناراحتی کوتاه مدتیه آرامشی اعماق درونت حس میکنم صبوری داری حس خوب گرفتم ازت درکل درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 تو چ هنری موفق میشم هوش و فکر خوبی داری ، خلاقیتتم بالاس ازشوخوب استفاده کنچیزی که کمکت میکنه ایده هات رو بیان و ارائه کنی درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 نه کسی رو ندارم پس اشنایی نزدیکه درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
خدااااmm عضویت: 1402/12/19 تعداد پست: 4091 یکم بدبینی یا بی اعتمادی داری ، ممکنه درونگرا باشی ی ناراحتیم ته دلت داری که باعث شده ایندتو ... منو شوهرم جدا میشیم یا پشیمون میشه میاد دنبالم فقط خدااااا
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 اتفاق مهمی ک برام تو آینده میفته چیه؟ ماه تولدم؟ موفقیت شغلی_تحصیلی خطا داره این سوال درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
زوشا۶۶ عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 14432 اره اخلاقی بهترمیگم .معمولا پیگیره و اهل عمل ، دنبال راه حله ، مسئولت پذیرم هس ، محتاطه خیر گلم درست نیست
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 ازدواج مجدد دارم؟زمانش؟شغلش؟ویژگی هاش؟این دفعه خوشبخت میشم؟ممنون میشم هرچیزدیگه هم حس کردی بگی مرسی ... ادواج داری با یه فرد خوب ازش راضی هستی بله خوشبخت میشیشما همونی هستی که پدر و مادرت ارزو دارن ازدواج خوب داشته باشی و نمیخوای ناامیدشون کنی ؟ درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.