sahereshab مدیر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 عنوان حس 6 | مشاهده متن کامل بحث + 1821 بازدید | 313 پست فقط یک بار پست بذارید ، صبور باشید به ترتیب پاسخ میدم همیشهزیاد شد قفل میکنم ، درخواست ندین لطفاجهت سرگرمی درنظر بگیرید🤍درست بودن دعا کنین برامدرصد : ۷۵ ، ۸۰ ساحرشب🌌 درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه. 1403/02/24 | 17:30 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 محمد و فاطمه یه روزی ازدواج میکنن ؟؟خانواده اش راضی میشن ازدواج کنیم ؟؟ برای این چیزی حس نکردم یخورده اختلاف هس اما نرم میشن بمرور درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
کفترکاکل_به_سرر عضویت: 1402/06/04 تعداد پست: 2643 یه انتظار و فاصله هس واست نمیدونم دقیقا از چیه..بینتون فاصله ای چیزی نیس؟ حسی مکانی؟ یکم طول ... از ازدواجم چی حس میکنی ربات حس ششم👇👇👇👇 https://t.me/FaalHoosh_bot?start=6920437616
خانومییییییی عضویت: 1401/02/28 تعداد پست: 6005 برای این چیزی حس نکردم یخورده اختلاف هس اما نرم میشن بمرور جدا میشم یا برمیگردهچند وقت دیگع
rahaaaaeeee عضویت: 1400/04/11 تعداد پست: 540 میتونیم تو این جند روز خونه مون رو بفروشیم و یه خونه نزدیک مامانمینا بخریم؟ کِی میفروشیم خونه رو؟
6sanam_75 عضویت: 1401/09/27 تعداد پست: 2111 برای این چیزی حس نکردم یخورده اختلاف هس اما نرم میشن بمرور ممنون خدا کنه منو محمدم یه روز ازدواج کنیم و خانواده اش راضی بشن😔 عشق تو بسه منه تا ابد🖤🪐
rakhshsefid عضویت: 1403/01/19 تعداد پست: 1173 بین گزینه های مدنظری ک داری بگو حسمو بگم عزیزم کلی بخوام بگم رشته ایه ک مدنظر داری اما خیلی پیگیر ن ... فرهنگیان قبول میشم؟کی ازدواج میکنم؟دانشگام شهر خودمونه یا شهر دیگه؟
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 از ازدواجم چی حس میکنی کسی رو درنظر داری؟ نزدیکه زمانش درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.
00barbie_girl00 عضویت: 1401/03/22 تعداد پست: 3832 به هدفم میرسم؟رفیقم دوستم داره؟اون ازم حرصی شده؟و چ حسی بم داری بدنم خستس عجیب:)
کفترکاکل_به_سرر عضویت: 1402/06/04 تعداد پست: 2643 کسی رو درنظر داری؟ نزدیکه زمانش نه کسی رو ندارم ربات حس ششم👇👇👇👇 https://t.me/FaalHoosh_bot?start=6920437616
sahereshab مدیر استارتر عضویت: 1402/08/16 تعداد پست: 7391 جدا میشم یا برمیگرده چند وقت دیگع احتمال برگشت هس ، اما صبر و دل بزرگ میخواد درخواست دوستی رد میشه --احترام خط قرمز منه❌لطفا متقابلا احترام قائل باشید توهین پذیرفته نمیشه.