فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اگه چند ماه گذشته دیگه تقریبا دقیقه . حالا نگران نباش ایشالا که چیزی نیست ؟ ببخشید این سوالو می پر ...
نمیدونم اون مردک پیدا نشده الهی تیکه تیکه بشه لعنتی فرداش یادش نبوده یکی آمده بالاسرش بی هوشش کرده و ... فرداش درد شدید توی سینه و واژن داشته بعد دو هفته تازه یادش افتاده چه بلایی سرش آمده اینقدر از دستش عصبی ام که دلم میخواد بمیرم
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
اونی که بهش تجاوز شده در کمال ناباوری مامانمه تو چند تا تاپیک قبلیم کاملا توضیح دادم چیشده دو روزه که فهمیدم
البته خودش فرداش یادش نیومده که اون اشغال آمده بالا سرش و بی هوشش کرده اصلا باورم نمیشه دارم دیوونه میشم
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
اگه به تازگی اتفاقی افتاده که فکر میکنید مبتلا شدید، الان توی دوران پنجره هستید و آزمایش تا سالها بع ...
منظورتون چیه؟؟؟ من باید چیکار کنم؟ دو سه ماه پیش این اتفاق افتاده ممکنه آلوده شده باشه چون بهش تجاوز شده کی نشون میده؟ نشونه ای داره؟
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
وای خدای من این چه مصیبتی بود نمیدونم از دست حماقت مامانم چیکار کنمممممم
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
آروم باش عزیزم بهترین راه اینه که بره آزمایش بده . زمان دقیق اون اتفاقم به دکتر بگه . اگه خدایی نک ...
پدرم اینقدر زجر کشیده عذاب کشیده که ۹ کیلو وزن کم کرده دارم سکته میکنم مامانم با حماقتش کار دست مون داد اگه بلایی سر یکیشون بیاد خودمو میکشم مامانم خیلیییییییی دیوونس این چند روز خیلیییییی باهاش سرد شدم
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
مرسی عزیز دلم❤️❤️ممنون که درکم میکنین💓💓امیدوارم بهترینا نصیب قلب مهربون تون باشه😍😍
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه
مامانتم الان حالش خوب نیست تنهاش نذار با مهربونی ازش بخواه پیش مشاور بره مشاور م ...
اصلا حرف گوش نمیده
بابام که اصلا نمیدونه من خبر دارم داغونم از مامانم متنفر شدم بیماری شدید روحی خودم کم بود مامانم زندگیمو تباه تر کرد چند روزه حالم بده دارم دیوونه میشم
فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه