عزیزم ببین ی نظری دارم درست یا غلطشو نمی دونم .
با مامانت صحبت کن بره آزمایش بده هر جوری شده راضیش کن
اگه منفی بود و مشکلی براش پیش نیومده بود
به بابات بگه رفتم دکتر و مثلا بگه دکتر گفته تو فلان تاریخ اصلا رابطه ای صورت نگرفته .
اینجوری حداقل بابات آروم میشه و زندگیتون اوکی تر
بعدشم مادرت بره پیش روانشناس تا حالش خوب شه