2777
2789
عنوان

ایدز

| مشاهده متن کامل بحث + 508 بازدید | 56 پست
عزیزم مامانت حالش بدتر از همه س دست خودش نیست  درکش کن لطفا . می فهمم چقدر حالت بده گلم اما ا ...

نمیدونم واقعا چیکار کنم آخه خیلیییی حماقت کرده هرطور فکر میکنم نمیتونم باور کنم 😔

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
نمیدونم واقعا چیکار کنم آخه خیلیییی حماقت کرده هرطور فکر میکنم نمیتونم باور کنم 😔

هر چی هم باشه خودش نخواسته .

مطمئنی آخه اصلا تجاوزی صورت گرفته ؟ 

شاید فقط مادرت اینجوری فکر کنه .


در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هر چی هم باشه خودش نخواسته . مطمئنی آخه اصلا تجاوزی صورت گرفته ؟  شاید فقط مادرت اینجوری فکر ...

نمیدونم هزار بار ازش پرسیدیم هزار بار گفتم فکر کن همش میگه نپرس دلم میخواد خودمو جلوی چشماش بکشم آخه آدم اینقدر خول میشه وسط خیابون با وجود دیدن یه فرد مشکوک به داداشم داشت میگفت بابا امشب خونه نیست من و داداشم هم قرار بود برای دو هفته بریم خونه ی مادربزرگم شب تنها بود نصف شب پاشده رفته درو باز گذاشته رفته اشغالارو بزاره دم در میاد تو درو اتاقو قفل میکنه میخوابه صدای بالا و پایین شدن دستگیره ی در میاد فکر میکنه بابامه بدون اینکه بگه کی بیرونه درو باز میکنه میره میخوابه گاو پا میشه یهو میبینه یکی با روپوش و بالا سرشه حتی جیغم نمیکشه همسایه ها بشنون فقط میترسه و اون کثافت میزنه بی هوشش میکنه فرداش هم درد شدید تو سینه و واژن داشته

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
نمیدونم هزار بار ازش پرسیدیم هزار بار گفتم فکر کن همش میگه نپرس دلم میخواد خودمو جلوی چشماش بکشم آخه ...

ای وای . چی بگم واقعا خدایی خیلی سهل انگاری کرده .

اما الان مگه با این حرفا درست میشه ؟

کاش ی تاپیک دیگه بزنی راهنماییت کنن 

واقعا من دیگه عقلم به جایی قد نمیده .


در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
ای وای . چی بگم واقعا خدایی خیلی سهل انگاری کرده . اما الان مگه با این حرفا درست میشه ؟ کاش ی تاپی ...

مرسی عزیزم❤️

کلی تاپیک زدم هیچ کس نتونست کاری کنه😭اسم اینو نمیشه گذاشت سهل انگاری باید گفت تهههههه حماقت ته خر بودن تمام قلبم درد میکنه نفسم اصلا بالا نمیاد مامانم زندگیمون رو نابود کرده🥺

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
آزمایش بارداری داده؟

تازه پریودیش خوب شده بود شب قبلش پاک شده بود امکان بارداری صفره همین مونده باردار شه زنه خول 😡ازش متنفرمممم با حماقتش نابودمون کرده😡😡😡😡خدایاااا خلاصم کن

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
مرسی عزیزم❤️ کلی تاپیک زدم هیچ کس نتونست کاری کنه😭اسم اینو نمیشه گذاشت سهل انگاری باید گفت تهههههه ...

عزیزم ببین ی نظری دارم درست یا غلطشو نمی دونم .

با مامانت صحبت کن بره آزمایش بده هر جوری شده راضیش کن 

اگه منفی بود و مشکلی براش پیش نیومده بود 

به بابات بگه رفتم دکتر و مثلا بگه دکتر گفته تو فلان تاریخ اصلا رابطه ای صورت نگرفته .

اینجوری حداقل بابات آروم میشه و زندگیتون اوکی تر 

بعدشم مادرت بره پیش روانشناس تا حالش خوب شه 

در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
آزمایش بارداری داده؟

من موندم یه آدم چقدر میتونه خول باشه که با حماقتش بهش تجاوز بشه یعنی من دارم دیوونه میشم مگه میشه همچین بلایی سرمون آمده باشه؟؟؟ وای خدای من قلبم داره تیکه تیکه میشه از درد 

خانواده ی مادریم میدونن بی غیرتا هیچ کاری نمیکنن فقط بابای بدبختم ۹ کیلو کم کرده از درد و غصه اینقدر حالش بده حتی دکتر نمیره از زندگی سیر شده به خاطر زن خول و خنکش 

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
عزیزم ببین ی نظری دارم درست یا غلطشو نمی دونم . با مامانت صحبت کن بره آزمایش بده هر جوری شده راضیش ...

مامانم اصلا عرضه نداره حتی دکتر هم با بابام میره 

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
من موندم یه آدم چقدر میتونه خول باشه که با حماقتش بهش تجاوز بشه یعنی من دارم دیوونه میشم مگه میشه هم ...

این جور نگو اون که خدایی نکرده خودش نرفته تو دل این خطر یا بگی خیانت کرده تجاوز ممکنه برارهرکسی پیش بیاد آروم باش الان تو باید این بحران رو مدیریت کنی مامانت همه آزمایشا رو بده از جمله ایدز ،زگیل،تبخال و... انشالله هیچ کدوم رو نداره بعدش زندگی تون به روال قبلش برمیگرده حتما همه تون مشاوره  و روانشاس برید 

این جور نگو اون که خدایی نکرده خودش نرفته تو دل این خطر یا بگی خیانت کرده تجاوز ممکنه برارهرکسی پیش ...

مرسی عزیزم❤️مشکل اینجاست ممکنه با آزمایش نشون نده 

یا اگه مثبت باشه...

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
من فکر کنم بعد ۳ ماه ایدز معلوم شه و همین طور زگیل و تبخال هم ویروسن

کاش بمیرم 😭😭😭اگه مثبت باشه خودمو میکشم

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آندومتریوز

mmarrrr000 | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز