2789
عنوان

ایدز

| مشاهده متن کامل بحث + 508 بازدید | 56 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیزی از خونتون ندزدیدن؟

نه

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
نمیشه خودت باهاش بری؟

نه من فقط ۱۷ سالمه 

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
عزیزم چه اشکالی داره  باهاش برو مطب دکتر زنان براش آزمایش بنویسه.

گوش نمیده به حرفم اصلا توجه نمیکنن چی میگم فقط بلده عصبانی شه بگه ساکت شو

 خستم از همه چی

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
گوش نمیده به حرفم اصلا توجه نمیکنن چی میگم فقط بلده عصبانی شه بگه ساکت شو  خستم از همه چی

خب وقتی نمی خواد تو هم اصلا بی خیالش شو .

سرت به کار خودت باشه در حد لزوم باهاشون حرف بزن .


در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
خب وقتی نمی خواد تو هم اصلا بی خیالش شو . سرت به کار خودت باشه در حد لزوم باهاشون حرف بزن .

دارم دیوونه میشم دست خودم نیست خستم کاش بمیرم دلم خنک شه

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
آروم باش عزیزم  تموم میشه این روزا

کاش زودتر تموم شه اصلا نمیتونم زندگی کنم سال دیگه کنکور دارم کمتر از ۲۰ نداشتم چنان افت کردم که کسی باور نمیکنه اولش به خاطر بیماریم افت کردم حالا هم میخواستم واسه کنکور شروع کنم که...

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
کاش زودتر تموم شه اصلا نمیتونم زندگی کنم سال دیگه کنکور دارم کمتر از ۲۰ نداشتم چنان افت کردم که کسی ...

شروع کن عزیزم 

می دونم حالت بده اما اشتباه منو نکن 

شده حتی روزی یک ساعت اما بخون 

در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
شروع کن عزیزم  می دونم حالت بده اما اشتباه منو نکن  شده حتی روزی یک ساعت اما بخون

🥺❤️❤️

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز