2789
عنوان

ایدز

| مشاهده متن کامل بحث + 508 بازدید | 56 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه چند ماه گذشته دیگه تقریبا دقیقه . حالا نگران نباش ایشالا که چیزی نیست ؟ ببخشید این سوالو می پر ...

نمیدونم اون مردک پیدا نشده الهی تیکه تیکه بشه لعنتی فرداش یادش نبوده یکی آمده بالاسرش بی هوشش کرده و ... فرداش درد شدید توی سینه و واژن داشته بعد دو هفته تازه یادش افتاده چه بلایی سرش آمده اینقدر از دستش عصبی ام که دلم میخواد بمیرم 

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
مطمئن هستی چ جوری الوده شدی اگه دوست داری بگو برودوباره ازبده شاید الکی نگرانی

اونی که بهش تجاوز شده در کمال ناباوری مامانمه تو چند تا تاپیک قبلیم کاملا توضیح دادم چیشده دو روزه که فهمیدم 

البته خودش فرداش یادش نیومده که اون اشغال آمده بالا سرش و بی هوشش کرده اصلا باورم نمیشه دارم دیوونه میشم

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
عزیزم بگو بره آزمایش بدن ایشالا چیزی نباشه


دارم دیوونه میشم هرچی میگم برید آزمایش التماسش میکنم پشت گوش میندازه

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
نمیدونم اون مردک پیدا نشده الهی تیکه تیکه بشه لعنتی فرداش یادش نبوده یکی آمده بالاسرش بی هوشش کرده و ...

آروم باش عزیزم بهترین راه اینه که بره آزمایش بده .

زمان دقیق اون اتفاقم به دکتر بگه .

اگه خدایی نکرده مبتلا بود باید پدرتونم آزمایش بدن 


در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
اگه به تازگی اتفاقی افتاده که فکر میکنید مبتلا شدید، الان توی دوران پنجره هستید و آزمایش تا سالها بع ...

منظورتون چیه؟؟؟ من باید چیکار کنم؟ دو سه ماه پیش این اتفاق افتاده ممکنه آلوده شده باشه چون بهش تجاوز شده کی نشون میده؟ نشونه ای داره؟

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
ازمایش اچ آی وی بده معلوم میشه

وای خدای من این چه مصیبتی بود نمیدونم از دست حماقت مامانم چیکار کنمممممم

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
آروم باش عزیزم بهترین راه اینه که بره آزمایش بده . زمان دقیق اون اتفاقم به دکتر بگه . اگه خدایی نک ...

پدرم اینقدر زجر کشیده عذاب کشیده که ۹ کیلو وزن کم کرده دارم سکته میکنم مامانم با حماقتش کار دست مون داد اگه بلایی سر یکیشون بیاد خودمو میکشم مامانم خیلیییییییی دیوونس این چند روز خیلیییییی باهاش سرد شدم

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
الهی دلت آروم بگیره قشنگم 

مرسی عزیز دلم❤️❤️ممنون که درکم میکنین💓💓امیدوارم بهترینا نصیب قلب مهربون تون باشه😍😍

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
پدرم اینقدر زجر کشیده عذاب کشیده که ۹ کیلو وزن کم کرده دارم سکته میکنم مامانم با حماقتش کار دست مون ...

مامانتم  الان حالش خوب نیست تنهاش نذار 

با مهربونی ازش بخواه پیش مشاور بره 

مشاور مجابش میکنه آزمایش بده .

پدرتم فراموش نکن کاش اونم پیش مشاور بره 

در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
مامانتم  الان حالش خوب نیست تنهاش نذار  با مهربونی ازش بخواه پیش مشاور بره  مشاور م ...

اصلا حرف گوش نمیده

بابام که اصلا نمیدونه من خبر دارم داغونم از مامانم متنفر شدم بیماری شدید روحی خودم کم بود مامانم زندگیمو تباه تر کرد چند روزه حالم بده دارم دیوونه میشم 

فکر کنم وقت رفتن من رسیده وقتشه تا با این کاربری خداحافظی کنم. این کاربری رو خیلی دوست دارم خیلی از دردامو گفتم و ممکنه شناسایی شم که اگه شناسایی شم بیچاره میشم خیلی سخته دل کندن از این کاربری ولی ناچارم امروز ۱۴۰۲/۶/۶ از این کاربری خداحافظی کنم شاید دیگه نتونم برگردم چون شماره ی قابل اطمینانی ندارم و همه رو استفاده کردم و نمیخوام به کاربری های گذشتم برگردم چون خاطرات خوبی ازشون ندارم  لطفا اگه توی تاپیک های من امدین یا پست هامو دیدین یه صلوات برای ارامشم بفرستین لطفا دعا کنید حداقل کنکورم رو خوب بدم شاید تسکین بعضی از درد هام شه 
اصلا حرف گوش نمیده بابام که اصلا نمیدونه من خبر دارم داغونم از مامانم متنفر شدم بیماری شدید روحی خو ...

عزیزم مامانت حالش بدتر از همه س دست خودش نیست 

درکش کن لطفا .

می فهمم چقدر حالت بده گلم اما الان وقت تنفر نیست 

مامانت سهل انگاری کرده درست اما این اتفاق ناخواسته بوده 

در من هست هزار من، گر بشکند یک من زاده  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز