2777
2789
عنوان

ج ن

| مشاهده متن کامل بحث + 371 بازدید | 52 پست
تعریف نمیکنی

من آخر سر ترسیدنام شبا یهو بیدار شدنو گریه کردن برام دعا نوشتن همیشه قبل خواب باید پیشم باشه اگه نباشه باز میبینمش مامانم میگه وقتی تورو حامله بودم خیلی میترسیدم چ بدونم خودم اعتقاد نداشتم انقدر اومد جلو چشمم دیگه باور کردم که هستن

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من کاری به بختک ندارم ولی یه اختلال خوابی هست که شما هوشیار میشید ولی بدن شما هنوز تو حالت خواب و حالت دفاعی خواب نگهتون میداره 

نمیتونی حرف بزنی تکون بخوری و فقط بینایی داری

مخالف جهالت! دانشجوی پزشکی هستم اگه میتونم کمکتون کنم حتما بهم بگید.
مطمعني جنه؟ چون من بيش از حد ديدم فك نكنم شايد روحه

نمی دونم . ولی جن اون چیزی ک مردم فکر میکنن نیست که مثلا سم داره یا این جور چیزا . اینا برای فیلمه 


از یکی از اهالی محل پرسیدم یه چیز سفید از بغل من رد شد . گفت جن بوده .

یعنی چی

ی بار دیدم به خدا راس میگم جلو در به شکل آبجیم داشت بهم نگاه می‌کرد منم خواب بودم اصلا نمیتونستم تکون بخورم چشمم بزور باز کردم دیدم داره بهم نگاه میکنه میخنده چشاش صورتش ی حالت بدی داشت تا ی هفته نمیذاشتم آبجیم بیاد سمتم

من ۱۸ سالمه از بچگی همیشه ترسیدم و دیدم دیگه عادت کردم

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭
نمی دونم . ولی جن اون چیزی ک مردم فکر میکنن نیست که مثلا سم داره یا این جور چیزا . اینا برای فیلمه&n ...

پشمام :// من خونه قبليمون خيلي چيزاي سفيد ميديدم ك رد ميشدن هم قد كوتاه بودن هم بلند البته اون خونمون كلا داشت ازينچيزا

حوصله ندارم ولم كنيددد💀
اینا عزیزم توهمه

نیس واقعا من خودم چند بار دیدم از کجا میشه فهمید همزاده؟

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792