2789
عنوان

ج ن

| مشاهده متن کامل بحث + 371 بازدید | 52 پست
پشمام :// من خونه قبليمون خيلي چيزاي سفيد ميديدم ك رد ميشدن هم قد كوتاه بودن هم بلند البته اون خونمو ...

قد رو نتونستم تشخیص بدم . چون سریع حرکت میکنن . طوری که قشنگ باد میخوره توی صورتت 

منم به شکل همسرم و برادرم واااای الان که باردارم یادم افتاد😭😭😭😭😭😭😭😭

ترس نداره که🤣والا آدما ترسناک ترننننن

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خواب جن زیاد میبینم نمیدونمم چرا

از کجا میدونی جنه؟

دعا نویس به بابام گفته بود که من از یچی ترسیدم و اونو باطل کرده بعد بهم دعا دادن هروقت اون دعا نباشه من انواع خواب میبینم

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭
از کجا میدونی جنه؟ دعا نویس به بابام گفته بود که من از یچی ترسیدم و اونو باطل کرده بعد بهم دعا دادن ...

خودم توی خواب متوجه میشم هست

بعد میام بگم بسم الله توی خواب نمیتونم یا قران یخونم بره

خودم توی خواب متوجه میشم هست بعد میام بگم بسم الله توی خواب نمیتونم یا قران یخونم بره

بالا سرت یا توبالشت ی قرآن کوچیک بزار

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭
جادوگرم البته تو فامیل زیاد داریم

😂😂😂 هرکاری کنن تو اگه اعتقاد نداشته باشی باطله

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭
خیلی ادم خوب کم شده شاید پنج شیش درصد همه گرگ شدن نمیدونم چرا

چون توفشارن همه ...امشب به شوهرم میگفتم ازین محله بریم انگارمردم باخودشونم قهرن میگه هرجابری الان همینن مردم ازفشارمالی وووووخسته شدن اعصاباداغونه .....خدایاخودت حال دل همه ی مردممونوخوب کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز