2789
عنوان

ج ن

371 بازدید | 52 پست

تا حالادیدین

یا کسیو میشناسین دیده باشه؟

من تاحالا۳ بار احساس خفگی شدید تو خواب کردم که بدنمو نمیتونستم تکون بدم که بش میگن بختک

داییمم توی سربازیش سنندج بوده لب مرز یه بار دیده

من دقیقا سه بار به شکل خانوادم دیدم 

اَهمیت نِمیدم کسی پُشتَمه یا نه.                                        رشتم‌انسانیه اگر کنکوری هستی و سوال داشتی راجب کنکور و نحوه خوندن میتونی ازم بپرسی🤭

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من نه 

ولی شرط می‌بندم پدربزرگای هممون با توجه به تعریفاشون باپلنگ و خرس کشتی گرفتن و بدون تفنگ و شمشیر کشتنشون😂😂😂😂🍭

اهای فلانی فره دوست دیرم⁦❤️⁩، مه سربازدم تو سردارمی،گیونم خرت کل چی نازارم،قلبم نذرد🥺A❤️Mعزیران کاربری دست دو نفره مهسا و ریحانه اول تاپیکا میگم کدوممونیم که اشتباه نکنید🙂⁦👍🏻⁩

من دیدم

من اونیم که سایه هم نداشت...((اگر بخوام وضعیت و حالِ روحیِ الانم و توصیف کنم باید بگم: دریا طوفانی ؛ قایقم سوراخه ؛ پاروم شکسته ؛ خودمم خسته ام ؛ خیلی خستم ؛ خیلی خیلی خستم ؛ از کوسه هم میترسم ؛ اما ادامه میدم ...))👣و اما نیمه شبی من خواهم رفت ..  از دنیایی ک مال من نیست....   از زمینی ک مرا بیهوده ب ان بسته اند....مگر ما چقدر زنده ایم که انقدر میمیریم؟ 🖤  باهم قهر نکنیم خیلی وقتا تلفن بدموقع زنگ زده و داغی بردل گذاشته 🖤                                                                    

بختک رو همیشه موقع هایی تجربه کردم که خیلیییییییییی خسته بودم.بنظرم همون دلیل علمیش منطقی تره

میم های نی نی سایتی اینجا میزارم😁 😎حافظ کل سوره( قل هو الله احد)..😎ساعت ۱۲ شب به بعد توی سایت پادزهر لازم میشین بس که سمه😌من وقتی میام نی نی سایت خودم میریزم پشما م میمونن   آخه یکی نیست بگه ماذا فاذا لاذا چاذا بلاذا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز