fatiiiihhhh81

عضویت : 1403/09/26
زن
23 سال
درج نشده است

دنیای عجیبی ست!!! ناراحت باشی،کسی دلداری ات نمیدهد!خوشحال که باشی،کسی تبریک ات نمیگوید!گریه کنی،کسی اشک هایت را پاک نمی کند!اما کافی ستاشتباهی مرتکب شوی؛همه سرزنشت میکنند...!🙂

58 موضوع
پست
گرما زدگی
1404/04/17 18:47:04 5 پست
5
جوش صورت
1404/04/16 19:01:24 2 پست
2
سردرد
1404/04/14 03:33:26 2 پست
2
پریودی طولانی
1404/04/12 20:57:25 24 پست
24
دارم روانی میشم
1404/04/11 00:05:06 2 پست
2
حرفای مامانم
1404/04/07 15:25:33 2 پست
2
راهنماییم کنید
1404/04/05 17:20:06 11 پست
11
10
تغییر رشته
1404/04/03 13:25:15 3 پست
3
تغییر رشته
1404/03/30 10:45:50 0 پست
0