fatiiiihhhh81

عضویت : 1403/09/26
زن
23 سال
درج نشده است

دنیای عجیبی ست!!! ناراحت باشی،کسی دلداری ات نمیدهد!خوشحال که باشی،کسی تبریک ات نمیگوید!گریه کنی،کسی اشک هایت را پاک نمی کند!اما کافی ستاشتباهی مرتکب شوی؛همه سرزنشت میکنند...!🙂

58 موضوع
پست
چرا آخه دوسم نداره 🙂
1404/03/22 00:35:37 4 پست
4
ی سوال مهم
1404/03/19 02:15:01 8 پست
8
دارم میمیرم کمک
1404/02/19 02:38:25 0 پست
0
یعنی دوسم نداره
1404/02/16 21:15:58 0 پست
0
معده درد عصبی
1404/01/13 15:11:53 4 پست
4
معده درد شدید
1404/01/04 13:57:45 7 پست
7
معنی این جمله چیه
1403/12/13 19:35:34 0 پست
0
راهنماییم کنید
1403/12/09 15:29:18 5 پست
5
سی و پنج تا قرص خوردم
1403/11/20 19:28:45 9 پست
9