2777
2789
عنوان

خستم....

471 بازدید | 37 پست

همیشه دلم گرفته

انگار تو اوج خوشی و شاد بودن هم یه غمی گوشه ی دلم هست...

احساس میکنم قلبم تیکه تیکه شده

حس میکنم عمرم و بدون اینکه ازش استفاده کنم هدر دادم 

اصلا زندگی نکردم...

یعنی نذاشتن....

آخ که فقط خدا میدونه چقدر حسرت دارم🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چقد منی

🦁☀️ 💚🤍❤️ 🖤🥀از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀بزن باران که دین را دام کردند شکار خلق و صید خام کردند بزن باران خدا بازیچه ای شد که با آن کسب ننگ و نام کردند

سلام عزیزم 

از متن و درد دلتون فهمیدم چه قدر غصه دارید

خدا در کنار شماست

برو رو به قبله بایست و سلام بده به امام حسین و حضرت ابوالفظل العباس 

اشکی از چشمت جاری شد ارباب دستتون رو می گیرن

توکلت به خدا باشه

این روزها فقط تکیه بر سجاده تمام آرامش قلب هاست

من چقد توام

تو چقد منی

ما چقد همیم

    هی خدا دلم گرفته گله دارم...                                                                            عین کفتر غریبی که جا نداره.....                      شا پرشو شکستن و هی بی قراره.....                                                              حسی به پرواز نداره؛دلشوره داره....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز