2789
عنوان

خستم....

471 بازدید | 37 پست

همیشه دلم گرفته

انگار تو اوج خوشی و شاد بودن هم یه غمی گوشه ی دلم هست...

احساس میکنم قلبم تیکه تیکه شده

حس میکنم عمرم و بدون اینکه ازش استفاده کنم هدر دادم 

اصلا زندگی نکردم...

یعنی نذاشتن....

آخ که فقط خدا میدونه چقدر حسرت دارم🖤

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چقد منی

🦁☀️ 💚🤍❤️ 🖤🥀از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀بزن باران که دین را دام کردند شکار خلق و صید خام کردند بزن باران خدا بازیچه ای شد که با آن کسب ننگ و نام کردند

سلام عزیزم 

از متن و درد دلتون فهمیدم چه قدر غصه دارید

خدا در کنار شماست

برو رو به قبله بایست و سلام بده به امام حسین و حضرت ابوالفظل العباس 

اشکی از چشمت جاری شد ارباب دستتون رو می گیرن

توکلت به خدا باشه

این روزها فقط تکیه بر سجاده تمام آرامش قلب هاست

من چقد توام

تو چقد منی

ما چقد همیم

    هی خدا دلم گرفته گله دارم...                                                                            عین کفتر غریبی که جا نداره.....                      شا پرشو شکستن و هی بی قراره.....                                                              حسی به پرواز نداره؛دلشوره داره....
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز