2777
2789
عنوان

تب شدید

74 بازدید | 1 پست

پسرم سه سالشه ۲۰روزه از این ویروس جدیدا گرفته بود تب شدید و اسهال و استفراغ و... یه هفتس خوب شده بود از دیشب دوباره تب داره شربتاشو شش ساعت یبار دادم بازم سرش داغه  الان ساعت ده و نیم شربت ایبوبروفن دادم  باز یکم تب داره میترسم شب بیشتر بشه ساعت یک و نیم دو شیاف استفاده کنم براش؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز