2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه نه، خط و مرز و طرز فکر ادما متفاوته

و سوال دومت من تمام ازدواجایی که میبینم چه خونواده چه دوستام حتی مامان و بابام که 30 سال پیش بوده همه اول دوست بودن دیگه سنتی نداریم

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

کم که برسه زیادش نه چون این پسرهای نامرد وقتی رابطه می گیرن دیگه طرف از چشمش میفته نکنید رابطه پنهانی

❤ حلقه بر در می زدم تا نیمه شب در وا نشد ، جستجوی یار کردم آن صنم پیدا نشد ، پاسدار شب بیامد هر دودستم را ببست ، ای خدا هیچ عاشقی مانند من رسوا نشد ، ( قلب المومن عرش الرحمن ، قلب مومن عرش خداست ، آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند ، آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ، لا تنسی ذکرالله 💓 یاد خدا را فراموش نکن

رابطه تضمینی برای ازدواج نیست عزیزم

خدایا تمام امیدم تویی ناامیدم نکن جز تو تکیه گاهی ندارم مواظب من نی نیم باش . خدایا مواظب همه باش ازدواج دومم هست خیلی سختی کشیدم دوستان دعا کنید همسرم شغل خوبی پیدا کنه خونه بگیره اخلاقش خوب بشه به حرف خانوادش ودخالتاشون گوش نده آدم بشه عاقبت بخیر خوشبخت بشیم ان شاء الله همگی حاجت روا بشید میشه برای سلامتی تمام مادرای باردار ونی نی هاشون و در آخر من نی نی کوچلوم صلوات بفرستید🤲🏻🤲🏻🫶🏼

رابطه جنسی پایان راه رابطه دوستی هست ...چون طرف به خواستش رسیده و بزودی میره پی کارش

نه

بعضی مواقع منجر به ازدواج میشه

فقط 10 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش