74zeinab مدیر استارتر عضویت: 1401/05/10 تعداد پست: 184 عنوان اروپا 371 بازدید | 46 پست زندگی تو اسپانیا یا فرانسه الان خودم آلمانم 1401/05/11 | 02:13 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر_جنگی عضویت: 1400/08/29 تعداد پست: 2566 فرانسهسلام منو از ایران میشنوی المانی همونجا بمون فکر برگشت به میهن به سرت نزنه واقعیتش اینہ دیگہ هیچکس واسم رفیقتر از خودم نیس؛)
آدریانا1376adriana عضویت: 1397/05/09 تعداد پست: 7251 اسپانیا رو ترجیح میدم والنسیا یا بارسلون مادرید آب و هواش به خوبی والنسیا و بارسلون نیست آسمان فرصت پرواز بلند است ولی...! ... قصه این است چه اندازه کبوتر باشی
استرپتونومونیاکوکوس عضویت: 1400/10/15 تعداد پست: 5360 کجا هزینه ش کمتر؟ امکاناتی که یک مهاجر میتونه داشته باشه بیشتر؟ احترام به مهاجر بیشتره؟ اینا خیلی مهمن فرانسه میگن مسلمون ستیزه و الا خیلی دوسش دارم 💕 .
عطرنماز1 عضویت: 1400/02/04 تعداد پست: 5585 آلمان ک خیلی خوبه ناراضی هستید ینی؟ کدوم شهری؟ 💚 اللهم عجل لولیک الفرج 💙
فرفری_گمشده عضویت: 1401/03/23 تعداد پست: 80 [QUOTE=247027333]شوهرم المانیه[/QUOTEخوبه اقامت گرفتی از این طریق ولی قبلش چطور اقدام کردی عزیزم
دختر_جنگی عضویت: 1400/08/29 تعداد پست: 2566 المانی؟؟؟ منم المانم کدوم شهری؟؟ 🙂 منم با خودت میبردی نامرد🥲👩🦯 واقعیتش اینہ دیگہ هیچکس واسم رفیقتر از خودم نیس؛)