2777
2789
عنوان

شده...؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 268 بازدید | 53 پست
من نمیریختم تو خودم همه رو با گریه برا دوستم میگفتم  توام اگه دوستی داری برو پیشش و خودتو‌ خال ...

دوست داشتم... 

مامانم ازم گرفت

در حال حاضر هیچکس هیچکس رو بجز خدا ندارم🤕

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دوست داشتم...  مامانم ازم گرفت در حال حاضر هیچکس هیچکس رو بجز خدا ندارم🤕

میخوای من بهت درخواست دوستی بدم؟ البته اگه دوست داری

چون خودم یه روزی از عاشقی به جایی رسیدم که فک کردم ته دنیاست 🥲

نوجوون هم مگه غصه داره ؟ یادمه دبیرمون می گفت دخترهای نوجوون به سوراخ دیوار هم می خندند از بس سرخوشن ...

هعیی منم همینارو میبینم آتیش میگیرم

همه ی نووجونا سر خوش

خوشحال 

ولی من 

پر از درد🤕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز