2777
2789
عنوان

اولین رل

418 بازدید | 32 پست

رابطه با اولین فرد زندگی چطوره ؟

قرار اول چطوری بود؟؟ 

بهم رسیدین یا نه؟

چند سالتون بود؟


نمیدونم چرا خواستم این تاپیک رو بذارم شایدم خواستم یه خاطره ای برام مرور شه 

و همچنین برا شما ها هم مرور شه خوشحال میشم تو تاپیک شرکت کنید🌹🌹

کار خوبه خدا درست کنه... تو بساز تو بسازی قشنگتره...♡

اولین و اخرین رل بود😂 مجازی بود 

خودتونو بزور تو دل کسی نچپونید از باسنش میزنید بیرون، از ما گفتن بود:)برام مهم نیست تو راجبم چی فکر میکنی.مهم اینه که من خودمو میشناسم، خودم میدونم چجور آدمیم، دوس دارم چجوری باشم، چجوری بگردم، باور کن نظراتت برای من مهم نیست.چون نظرای تو برای خودته و به من اصن مربوط نمیشه.،،چایی که سرد میشه روش آب جوش میریزن که گرم شه؛ چایی گرم میشه ولی کمرنگ میشه.رابطه ها ام اینطورین ، شاید بعد از یه دعوا یا جدایی دوباره باهم گرم شید ولی اون رابطه کمرنگ میشه ، هیچی دیگه مثل قبل نمیشه هیچی،،بعضی وقتا یه دونه انگشت وسط برای اینکه طرف بدونه چه حسی داری کافی نیست. واسه همینه که دوتا دست داری:)‌‌‌،، برای عاشق شدن ، دوست داشتن کافی نیس اندکی خریت به علاوه گذشت به میزان لازم هم باید بهش اضافه کرد:) ‌تو رابطه‌ای که قراره همش اشتباهات طرفتو ببخشی، یه بار خودتو برای انتخابِ اشتباهت ببخشو تمومش کن‌‌،، 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تاحالا نداشتم خوشم نمیاد از مردا

🌱یه چند وقت نمیام سایت دیگه کار داشتید درخواست بدید🌱مخالف نظر من به هیچ عنوان ریپ نزن حوصله بحث ندارم تشکر😅 معنی نخود ته دیزه= بچه ته تغاری ،خیلی پرسیدید گفتم بزارم تو امضام

نزدم تاحالا 

ننه جون زمان ما اینجور چیزا نبود اصن  

➖⃟♥️••‌I sᴇᴇ ᴀ ʟᴏᴛ ᴏғ ʜᴜᴍᴀɴs﹐ ʙᴜᴛ ɴᴏɴᴇ ᴏғ ʜᴜᴍᴀɴɪᴛʏ...﹗ پ. ن: عزیزان دل، رها هستم رهاااا. مهشید اسم صاحب اصلی اکانته. اکانت دست دو دوسته. 

چرت بود دوتا احساسی عین هم افتاده بودیم به هم 😂باهم گریه میکردیم جمله میفرستاد من گریه میکردم اون گریه میکرد سه حالت بود  ۱ گریه ۲ دعوا ۳ بگو دوسم داری 😂😂 من تو شرایط خوبی نبودم اونم نبود اون زمان

..........

من خودم اولین رابطم خوب نبود خواستم بدونم من یه جوری بودم که ادامه دار نشد یا مشکل خیلیا هس 

ولی خب حس خوبی بود🙃🥲

کار خوبه خدا درست کنه... تو بساز تو بسازی قشنگتره...♡
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز