2777
2789

درس بخون . چون برای ۱۶ سال فکر نکنم شعلی باشه .

یا برو بشو بهیار ارتش و .....  از ۱۵ سالگی و ۱۶ سالگی برمیدارن .‌

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

درس بخون . چون برای ۱۶ سال فکر نکنم شعلی باشه . یا برو بشو بهیار ارتش و .....  از ۱۵ سالگی و ۱ ...

بهیار ارتش ؟چی هست کجا برم

اخه درسم بخونم زود حوصلم سر می‌ره همش خونه بیکاریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بهیار ارتش ؟چی هست کجا برم اخه درسم بخونم زود حوصلم سر می‌ره همش خونه بیکاریم


خب از گوگل سرچ کن . 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

لطف میکنید یکم توضیح بدین راجبش کار در کجا هست اصن


هیچی باید خیلی تیز باشی بسپاری به این و اون .

هر سال استخدامیش میاد پنهون میکنن . بهیار ارتش مقلا ترزیقات و.....  ازمون میدی قبول شدی .از دبیرستان برمیدارن .‌میری داخل پادگان . در اونجا کلینکهایی است که پزشک و بهیار و پرستار دارن . 

بهت حقوق و دفترچه بیمه و.... میدن .

ولی چون پادگان هستش مرد  هستن مداجعین . سربازها و پرسنل ارتش و‌....‌



شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

هیچی باید خیلی تیز باشی بسپاری به این و اون . هر سال استخدامیش میاد پنهون میکنن . بهیار ارتش مقلا ت ...

من دخترم رام میدن؟بعدشم چون برای پزشکی میخوام بخونم فک کنم مفید باشه نه

من دخترم رام میدن؟بعدشم چون برای پزشکی میخوام بخونم فک کنم مفید باشه نه


دختر هم برمیدارن .

ولی دیگه ایتخدام ارتش میشی و نمیتونی بری پزشکی فکر کنم 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

من دخترم رام میدن؟بعدشم چون برای پزشکی میخوام بخونم فک کنم مفید باشه نه


اره . فقط بهیاری .

بلن نشی بری پادگان آ .

اول صبر کن هر وقت استخدامیش اومد برو ثبت نام‌کن ازمون بده . قبول شدی خودشون میگن کجا بری 

شفامو میخوام دعا کنید .اگه رفتید زیارتگاه  دعا کنید .  اگه خواستید زیارت عاشورا و دعای توسل یا حتی سوره حمد بخونید اسمم سمیرا . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز