2777
2789
عنوان

دودلی!

47 بازدید | 6 پست

چند ماه پیش تصمیم به بارداری گرفتم و واسش خیلی جدی بودم و سه ماه اقدام کردیم و نشد منم تو همین فاصله یه موقعیت  شغلی خوب واسم پیش اومد و دانشگاهم قبول شدم دیگه بیخیالش شدم و گفتم سال بعد بچه دار میشم بعد از ده روز عقب افتادن چهار تا بیبی چک زدم هر چهار تا منفی شد منم خوشحال و پر استرس امروز رفتم ازمایش دادم به این امید که مطمئن میشم باردار نیستم ولی مثبت بود نمیدونم حکمتش چیه ولی پرم از تناقض!! فقط امیدوارم خدا خودش کمکم کنه... اینجا نوشتم برای درد و دل

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به سلامتی  سر کار میرفتی منظورم این هست موقعیت کاری را قبول میکردی

ارشد ثبت نام کردم سر کار هم میرم چون ممکنه دیگه واسم پیش نیاد نمیدونم با این بارداری چه کنم

ارشد ثبت نام کردم سر کار هم میرم چون ممکنه دیگه واسم پیش نیاد نمیدونم با این بارداری چه کنم

باید پرستار بگیری هر وقت بچه به دنیا آمد ولی سر کار رفتن سخت هست برای زن باردار

اگه اصفهانی بودی کمکت می دادم آخه من بیکارم


باید پرستار بگیری هر وقت بچه به دنیا آمد ولی سر کار رفتن سخت هست برای زن باردار اگه اصفهانی بودی کم ...

ممنون از مهربونیتون❤️❤️ خدا رو کر ازمایشگاه اشتباه کرد به پزشکم زنگ زدم گفت زیر ۱۰ منفیه لعنت بهشون واقعا حالم بد شده بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز