2789

😂😂😅😂😂

در یک شب از شب های زیبا خدا تورا در دستانمان قراررداد و مارو لایق تو دانست از ان پس تو به زندگیمان رنگ ومعناو مفهوم دادی...پسرمون دارا عشق زندگیه مامانو باباش   یه مردادیه جذاب   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹ داره میشه یکسال که نخوردم☹ نه رژیمم نه هیچی

🙏🏻لطفاً برای شادی و آرامش روح همهٔ اموات و پدر عزیزم، هر ذکری رو که دوست داشتید، قرائت کنید...😭💔😞  #←🌸💚بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحــْــمٰنِ الرَّحِیــْـمِ💚 {وَ ذَالنـُّونِ إِذْ ذَهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَنْ لَنْ نَقـْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَیٰ فِی الظُّلُمَاتِ أَنْ لَا إِلـَٰهَ إِلَّا أَنــْـتَ سُبــْـحَانَکَ إِنِّي کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِیْنَ (۸۷) فَاسْتَجَبــْــنَا لَهُ وَ نَجَّیــْــنَاهُ مِنَ الْغَمِّ وَ کَذَٰلِکَ نُنـْجِی الْمُؤْمِنــِــیْنَ (۸۸)}💚🌸
خوشبحالتون !! من رژیمم یه تنها سرگرمی داشتم اونم خوردن بود که اونم خدا ازم گرفته 

برای چی خدا ازت گرفته؟خودت گرفتی بخور بابا راحت باش همه که مثل هم نباید لاغر باشن باید آدما متفاوت باشن دیگه

☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹☹ داره میشه یکسال که نخوردم☹ نه رژیمم نه هیچی

ولکن بابایا برو بخر یدونه اونم بزرگشو تنهایی بخور😁😂چاق نشی بعدن بگی تقصیر من بوداااا😌😂

±و زندگی بعد از هر فنجان چای شکوفه می‌دهد . .☕😌🌿



ماهی دارم تو فر میپزم و کنارشم بروکلی بخارپز 

با کمی سس قارچ و نوشابه بدون کالری.



مثلا رژیم.

تا ساعت ۵ خوب پیش میرم از ۵ به بعد گند میزنم به رژیم هر چیز پرکالری جلو چشمم باشه مثل قحطی زده ها میخورم.

از یه ایرانی پرسیدند واحد پول شما چیه؟ گفت موقع بدست آوردن ریال موقع خرج کردن تومن موقع رشوه دادن میلیون و موقع اختلاس میلیارد    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز