2777
2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

👊 حسن و ناراحت نکن یره پرتمون میکنه بیرون😅 حسن مارو دور ننداز 😬🚬🚬🚬🚬

دهنت رامتین🤣🤣🤣🤣🤘🏻🤘🏻🤘🏻🤘🏻

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
بخدا وضعیت من اینه الان😐🤣 اگ یچی گفتم شما هم یچی بگین ک تلافی بشه🥀🌝 @_ramtin_     ...

اقا چرا مردمو میزنی👊 بابا تو که ردیف شدی برو یه هواخوری بگو یه قهوه بیاره حالت جا بیاد😂🤣

🖤
اقا چرا مردمو میزنی👊 بابا تو که ردیف شدی برو یه هواخوری بگو یه قهوه بیاره حالت جا بیاد😂🤣

ن گفتم بیخیال شیم فعلا🤔😐🙌🏻

محیط کاری ناجوره 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

ولی قهوه رو هنو میاره🤣🤣🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
بخدا وضعیت من اینه الان😐🤣 اگ یچی گفتم شما هم یچی بگین ک تلافی بشه🥀🌝 @_ramtin_     ...

شوخى ميكنم باهات مردخدا

فحش كه نميدم😄ولى تومثل اينكه جدى گرفتى وناراحت شدى ها

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
ببخشید😐🙏🏻 غلط خوردم🙄💔 کی آدم بشم خدا میدونه..، بچه ک زدن نداره

آخ خدا😂😂

قربونت بوروم😂شوخى كن موناراحت نمشوم،موجنبم بالايه😎😅

ولى توهم ناراحت نشى اگه يه شوخياى خركى كردوم😂🙊

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
👊 حسن و ناراحت نکن یره پرتمون میکنه بیرون😅 حسن مارو دور ننداز 😬🚬🚬🚬🚬

غلط بكنه،ماميندازيمش بيرون😂😉

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

قضيه قهوه چيه

  

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
آخ خدا😂😂 قربونت بوروم😂شوخى كن موناراحت نمشوم،موجنبم بالايه😎😅 ولى توهم ناراحت نشى اگه يه شوخيا ...

راحت باش برار🤣🤣🤣🤣

چاکرتم ب مولا

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792