2777
2789
عنوان

؟؟؟

| مشاهده متن کامل بحث + 4631 بازدید | 626 پست
199 قد😎 80 وزن حالا جرعت داری بگو جیقیلی😐👊🏻 رامتین در جریان من هست🤣🤣🤣🤣🤣 تو چندی بچه قیشن ...

همش به قدنيست كه،قددرختم بلنده😂

تناسب اندام وزيبايى اندام وآمادگى جسمانى وسلامت جسمانى بيشترمهمه تافقط اين دوتاكه گفتى،ممكنه دومترقدداشته باشى امابه قول مامشهدياقِناس باشى😂😂متوجهى كه چى ميگم برارنه😅

منم نميگم چون محرمانست😂😝

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


همش به قدنيست كه،قددرختم بلنده😂 تناسب اندام وزيبايى اندام وآمادگى جسمانى وسلامت جسمانى بيشترم ...

خیلی پلشتی اسکل همی مونده ک تو بیای منو نصیحت کنی😐👊🏻

دروغ گفتم هارهارهار😐😐😐

ایسگات کردم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

حتما چلمردی ازاین کوچولو ها🤣🤣🤣🤣🤣

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
همش به قدنيست كه،قددرختم بلنده😂 تناسب اندام وزيبايى اندام وآمادگى جسمانى وسلامت جسمانى بيشترم ...

یجوری میگی محرمانس انگار همه منتظرن تو آمار بدی😐😐😐

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
یجوری میگی محرمانس انگار همه منتظرن تو آمار بدی😐😐😐

حالاحالا😅

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
لنتی فعلا ک بزرگ مایی😐🤘🏻🤣🤣🤣

چقدربددهن شدى😒
بهت برخوردگفتم قناس😂باتونبودم كه،كلى گفتم عزيزم
نه اتفاقانامبروانم،به كورى چشم حسودا😆😎
بعدشم نصيحت نبودكه،فقط يه يادآورى واطلاع رسانى بود،اگرهم نصيحت بودبازم چيزبدى نيست كه،نصيحت يعنى خيرخواهى،اگريه بچه هم نصيحتت كردبايدازش تشكركنى چون خيرتوخواسته
بارآخرت باشه بهم توهين ميكنى😐👊

كاربرآقام                                           معبودمن،اين عزت مرابس كه بنده توباشم واين افتخارمرابس كه توخداوندگارمن باشى،توآن چنانى كه من دوست دارم،پس مراچنان قرارده كه تودوست ميدارى.
چقدربددهن شدى😒 بهت برخوردگفتم قناس😂باتونبودم كه،كلى گفتم عزيزم نه اتفاقانامبروانم،به كورى چشم حسود ...

ببخشید😐🙏🏻

غلط خوردم🙄💔

کی آدم بشم خدا میدونه..،

بچه ک زدن نداره

عدالت‌راکشته‌اندوقاضی‌مجرم‌ست؛    دنیابه‌چپ،آخرت‌به‌راست
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792