2777
2789
بله. افرادی که مردم رو درگیر زندگی‌ها و شخصیت‌های خیالی‌شون می‌کنن و خودشون خوش می‌گذرونن. به هر قیم ...

دقیقا خیلی سخته زندگی ی نفرو باور میکنی حسش میکنی برا شادیش خوشحال میشی برا ناراحتیشم همینطور بعد میبینی همش پروغ بوده 😐خب اینم میشه بازی با احساسات 

کاربر قدیمی هستم 😁
خب حتما اون ادم کمبود توجه داره  با دو تا به به و چه چه ما بزار اعتماد ب نفسش زیاد شه  چ ...


اگه زندگی‌ها و داستان‌پردازی‌هاشون شما رو تحت‌تأثیر قرار بده، اگه باعث درگیری ذهنی و به‌هم‌ریختگی روانی‌تون بشه، اگه غصه‌دار بشید واسه چیزهایی که اصلن وجود نداره، بازم نظرتون همینه؟! حداقل من، تا جایی که می‌دونم این‌جا خیلی‌ها زخم‌خوردۀ کاربری‌های مجهول‌الهویۀ معلوم‌الحال‌ن.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کاربر نی نی سایت میگی؟

انگار کاربریش ترکیده پس چجوری میتونه لایک کنه🤔

خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )

بچه‌ها مگه من گفتم می‌خوام عکس رو بذارم؟

من راجع به عکس‌ها و زندگی‌های خیالی و دروغین حرف زدم!

نگران نباشید نی‌نی‌سایت پُر از تاپیک عکس هست. جای دیگه بهتون می‌رسه.

به قول دوستان روح کامرانیه😄 فکر کنم ربات باشه

😂😂عجب روح بی ادبی

خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )

یعنی وای از تشنگان عکس :)))

یه صحبت یا درددل اجتماعی بود که تموم شد دیگه.

از اول‌ش هم هدف گذاشتن عکس نبود.

اگه منتظر عکس بودید، به دلیل نخوندن پست یا رهاکردن هدف اصلی و چسبیدن به حواشی بوده.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش