2777
2789

چندوقت پیش همین‌جا یه دخترخانم که کاربری‌ش رو به‌یاد نمیارم، تاپیک عکس گذاشته بود. به‌نظرم خیلی ناز بود. امروز همون عکس رو، کات‌نشده‌ش رو، توی اینستا دیدم!

با فریب‌دادن مردم چی بهتون می‌رسه؟ با «آخی!» «ای بابا دلم سوخت که!» «وای وای چه‌قدر خوشگلی 😍» «راست می‌گی؟» «تو سرتری!» «خیلی حیفی!» ... مدال طلای کدوم تورنمنت بهتون اعطا می‌شه؟ شاید واسه شماها مهم نباشه، چون سرتاپا تظاهر و فریب و دورویی هستید؛ اما این‌جا خیلی‌ها، قصه‌هاتون رو، عکس‌هاتون رو، زندگی‌ها و دردها و ترس‌هاتون رو باور می‌کنن. شما جزئی از لحظات زندگی این‌آدم‌ها می‌شید! بله...! چون اون‌ها با خوش‌قلبی و پاکی و صداقت درون‌شون، باورتون می‌کنن.

عقده‌ها و مشکلات روحی روانی، پرخاشگری‌ها و دروغ‌ها و داستان‌پردازی‌ها، خرید ترحم، خرید تعریف و تمجیدهای بی‌اساس و و و ... جزئی از این فضای مسموم شده.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چندوقت پیش همین‌جا یه دخترخانم که کاربری‌ش رو به‌یاد نمیارم، تاپیک عکس گذاشته بود. به‌نظرم خیلی ناز ...

ببینم

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘

کدوم کاربر

خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )
چرا حس میکنم اسی داره رمزی یه چیزی میگه انگار تو خطره

😧

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘

بزار دیگه

خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )
خوب شاید خودش بوده ربطی نداره منم بعضی وقتا کات میکنم میذارم ولی همون عکس رو تو اینستا کاملشو دارم


کدوم کاربر نی‌نی‌سایت پزشکی دانشگاه تهران می‌خونه و عکسی که مشخصه دانشجوی اون‌جاس رو کات می‌کنه؟ :))

اخه یه جوری نوشته 😂😂

بیا اینو بگیر دستت🍌 بعده افطار بخور

انقدم فیلم پلیسی نگا کن😐😂

تیکر یک سالگی پسری😍خدایا شکرت🧿گل پسرم 1400/11/29 بدنیا اومد💕من اگه برای مامان و بابام دختر خوبی نبودم اگه برای برادرام خواهر خوبی نبودم اگه برای همسرم زنِ خوبی نبودم ؛؛؛  میخوام برای تو عشقِ مامان،همه کسِ مامان، نفسِ مامان،گل پسرِ مامان مادر خوبی باشم /هاکانم😍 / خدایا خودت کمکم کن این آخرین شانس منه/میشه لطفا دعا کنین نی نی مون رو صحیح و سالم بغلم بگیریم❤😘

گذاشت لایکم کنین🥰

خدایا شکرت .من عاشق ائمه هستم ۵ سال پیش نیمه شعبان ولی همه جا جشن بود و حس خوب فهمیدم باردارم و خدا بهم پسرمو داد بعد از بارداری خارج از رحم و با فقط یک لوله خدا معجزه کرد واسم و امام زمان بهم عیدی دادن حال‌ام روز مادر حضرت زهرا بهم عیدی دادن و فهمیدم دوباره باردارم وقتی که یک سال و نیم منتظر بودم و دکترا میگفتن با یه لوله شانس بارداری ۵۰ درصده خدا چیزیو بخواد میشه  فقط بنظرم رمزش اینه که ناشکر نباشی حتی تو بدترین شرایط وقتی اولین بارداریم تو حرم امام رضا فهمیدم ناموفقه صدبار به خودم گفتم فقط شکر کن و ناشکری هم حالتو بد میکنه و هم شرایط و سخت تر الان فقط خداراشکر میکنم و زندگیمو سپردم به خودش با اینکه مشکلاتم زیاده (میشه واسه سالم بودن نی نیم صلوات بفرستین  )
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دلداری دادن

sahel800 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز