2789
عنوان

خارجیا😁😁

152 بازدید | 6 پست

کی اینجا خارج زندگی میکنه؟.اصلا هست کسی؟

کجا زندگی میکنه؟

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*

آره بودن فکر کنم گارفیلدهم بود اگه هنوز تو نی نی سایته 

گرکافرو گبر وبت پرستی بازآ،این درگه ما درگه نومیدی نیست،صدبار اگر توبه شکستی بازآ...                          اخطار زبان فارسی نازنین ما رو به نابودی است این زبان عشق،این زبان غزلوار حافظ، سعدی وفرهنگ پرافتخارما. وقتی واژهٔ جاگرفته‌ای در زبان فارسی داریم از جایگزین بیگانه آن واژه خودداری کنیم(مثلا چرا جدیداً به زمان تایم میگید، به چهره فیس؟این نصف فارسی نصف بیگانه اصلا جالب نیست ...)بسیار پسندیده هست اگر به زبان هایی چون انگلیسی،عربی،روسی و...کتاب بخوانیم یا صحبت کنیم اما درجای خودش وبا حفظ آن‌ها، مخلوط زبان‌ها درجای نامناسب فقط باعث آسیب رساندن ونابودی آن ها میشود...بگذاریم شاهنامه،لیلی ومجنون،غزلیات شمش،شیرین وفرهاد،بوستان وگلستان،دیوان حافظ و... نیز برای آیندگان قابل فهم باشد. ♥️این ویدئو راهم ببینیدhttps://uupload.ir/view/video.guru_20220112_104512383_6t28.mp4/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه مدت بودم  برگشتم الان در شرف رفتنم

سلام عزیزم.به کجا؟😍

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
آره بودن فکر کنم گارفیلدهم بود اگه هنوز تو نی نی سایته 

خوشبحالش😐ارزومه که یه روز برم😩

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
سلام جانم  کانادا عزیزم

امیدوارم خوشبگذره.😁

بورسیه گرفتین؟یا خانوادگی تشیف بردین؟

دومین کاربریمه😁🍊کاربری اولمو مریم مقدسا ترکوندن😒؛یه مدته اومدم نینی سایت کرک و پرم ریخت بخدا😐با این وضع فرهنگی که ما داریم هیچوقت پیشرفت نمیکنیم🥴😐😑عضو انجمن مبارزه با عقاید قدیمی😑:فلان حیوون نحسه ،اومد نیومد داره بدی میاره با خودش😒باکره،بکارت(معادل کالای بکر و دست نخورده☺️)ناموس🤦🏻‍♀️(یچیزی مثل مال و اموال و همون کالا که باید یه اسمی داشته باشه و کسی مثل یه مرد مراقبش باشه چون خودش عقل و شعور و منطق و درک نداره )رمال😐😭سینزده نحسه،خوابنما شدیم،رفتیم پیش دعا نویس فلان کارو کرد،یا فلانی مارو طلسم کرد(😭🤲🏻)چون تو دختری /چون پسری،بختم بازه یا بستس،چرا شوهر گیرم نمیاد و کلهم ناله کردن از مجردی(مخصوصا نینی سایتیا که دیپلم گرفته نگرفته منتظر شوهرن😑🗡)پسر ندارم بچم دختر شد و چس ناله واسه دختر داشتن(که تا یه مدت فکر میکردم منقرض شدن)اعتقاد به سرنوشت.عطسه و صبر کردن بعدش ،چشم نظر،واستادن پشت در حجله عروس و داماد و منتظر دستمال خونی بودن!!😐😐.جهان سوم یک مکان نیست،یک طرز فکر است*
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز