2789
عنوان

مهندسی

14 بازدید | 5 پست

میخام برم رشته ریاضی فیزیک

نمی دونم چقدر دوست دارم مهندس هوافضا بشم

خیلی علاقه دارم یک آینده ای برا ایران به همراه بقیه بسازم

ولی یک چیز بده

اونم ریاضیم ضعیفه 😐یعنی اینقدر به این رشته علاقه دارم که نگو

بنظرتون چیکار کنم؟

اگه دوست دارید نظر بدید


ایران من ❤️🇮🇷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم به چیش علاقه داری؟ من مهندسی مکانیک خوندم و باید بگم رشته ی ریاضی فیزیک تا ته ته تهش بازم ریاضیه و فیزیک...مثلا میگم مکانیک بررسی ریاضی و فیزیکه توی جامدات و سیالات(مایعات و گازها)

به نظرم برو تحقیق کن ببین تو واقعیت مهندسی هوا و فضا چه جوریه و از خیالات دور شو

عزیزم به چیش علاقه داری؟ من مهندسی مکانیک خوندم و باید بگم رشته ی ریاضی فیزیک تا ته ته تهش بازم ریاض ...

میدونم

تحقیق کردم

میخام ریاضیم رو قوی کنم

من عاشق هوافضا

ایران من ❤️🇮🇷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز