سلام من فوق دیپلم رشته شیمی صنعتی دارم الان ک میخام ادامه بدم امیدی ندارم اخه ۴ سال دیه از درسم مونده همه میگن نخون الان نمیدونم چیکار کنم ادامه بدم و اخرش بمون تو خونه خونه داری کنم چون الان عقدم یا برم دنبال ارایشگری موندم نمیتونم تصمیم بگیرم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
همه میگن فوق لیسانسا بیکارن کار از کجا اخرش باید بشینی بچه داری کن ....
این حرفا زیاده عزیزم مطمئن باش هیچکس خوبیتو نمیخاد. در ضمن قرار نیس همه آدما شبیه هم باشن ک. ولی بازم میگم ببین خودت واقعا ب کدومشون علاقه داری مثلا ادامه تحصیل یا ی شغل دیگه مث ارایشگری ک خودت گفتی. اول خوب فکر کن بعد تصمیم بگیر