2777
2789
عنوان

تب

| مشاهده متن کامل بحث + 152 بازدید | 29 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فقط استامینوفن دیگه دارم میدم به الان باز دادم

پاشویه کن تند تند اگر بهتر نشد ببرش بیمارستان عزیزم

خوب میشه گلم استرس نده به خودت صلوات فرستادم برای کوچولوت📿🤲🏻

تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود مادر شدن همینه🥺🙏🏻

دختری دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره…😎🫀👶🏻🤍✨
عزیزم ساعت چند دادی؟ مدام پاشویه کن اصلا فاصله ننداز  سر وقت قطره ش که شد شیاف بذار

نیم ساعت پیش دادم دو درجه اومد پایین فعلا

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
پاشویه کن تند تند اگر بهتر نشد ببرش بیمارستان عزیزم خوب میشه گلم استرس نده به خودت صلوات فرستادم بر ...

دارم میکنم 😭 فعلا دو درجه اومد پایین 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
مگه هر شش ساعت بهش استامینوفن ندادی؟

هر چهار ساعت بهش دادم

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ببین عزیزم نترس واکسن تا 5 صبح تبش افت میکنه الان تو اوجشه فقط پاشویه رو ادامه بده 

آره دارم میکنم ممنون ازت

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
عزیزم ساعت چند دادی؟ مدام پاشویه کن اصلا فاصله ننداز  سر وقت قطره ش که شد شیاف بذار

الان دوباره گرفتم شد 37/6 خوبه؟ 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
آره خوبه خنک نگه داریش بالا نمیره  ولی یکساعت مونده به موعد بعدی دوباره ممکنه یه کم بالا بره & ...

آهان دستت درد نکنه 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
قربونت ، من هفته پیش واکسن 18 ماهگی زدم و خلاص دیگه رفت تا 6 سالگی  ولی سر همه واکسن ها شب اول ...

ممنون عزیزم اومد پایین کلا شد 37/3 دیگه تب نداره خداروشکر 

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز