2777
2789
من الان خودم منظریه ام جای خوب تمیز و یکم بگی نگی با کلاسه خلوته  مامانم و داداشم جهانشهرن&nbs ...

عزیزم مامان و داداشتون راضی هستن از جهانشهر یا خودت راضی هستی از منظریه شرمنده انقد سوال میپرسم

عزیزم مامان و داداشتون راضی هستن از جهانشهر یا خودت راضی هستی از منظریه شرمنده انقد سوال میپرسم

منم اول اونجا بودم الان نزدیک دو ساله امدیم اینجا. جهانشهر خیلی خوبه .اره راضی هستن ساختمون چهارطبقه مال خودشون و راحتن .حیاط هم داره .وسط شهر و خیلی خوبه . اندیشه به نسبت امکاناتش کمتره 

اینجا هم من مجبورم بخاطر شغل همسرم نزدیک باشیم 

آرامشی دارم که طوفان‌ را بغل کردم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


دخترای قشنگم سالنمون گوهردشت کرج هست ،تخفیفات عالی گذاشته برای لاین احیا و کراتین 

۰۹۳۰۷۶۳۳۸۰۹ برای مشاوره رایگان عکس موهاتون رو از پشت سر واتساپ کنید❤

Samira_hair_academy@
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش