2777
2789
عنوان

پانکچر

570 بازدید | 20 پست


سلام خانومت من امشب ساعت۹ امپول هاش سی پی زدن پس فردا صبح تخمک کشی داریم اگه لایق باهاتون باشم برام دعا کنین منم به حق این ماه پربرکت مادر بشم🙏🙏🙏🤲🤲🤲🤲

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بله اولین باره اره نشون داد گلم 

اصلااسترس نداشته باش بابیهوشی انجام میدن زودهم مرخص میکنن برگشتی خونه بعدعملت فقط چیزای شوربخور مثل تخم مرغ ابپز وگوجه شورکن بخور دوغ شورهم همینطور خیارشور فقط غذاهای سبک بخور چون چندروزی یوبوست میگیری اذیت نشی

ممنون گلم شما خودتون انجام دادین؟

اره فدات ۲ماه پیش انجام دادم چون تعدادتخمک هام زیادبودهایپرشدم واسم انتقال ندادن گفتن بعد۲پریودی بیا الان یه هفته ست منتظرپریودی دومم هستم لعنتی نمیادهرکاربگی کردم میترسم انقدرنشم که بیفتع بعدعید

اره فدات ۲ماه پیش انجام دادم چون تعدادتخمک هام زیادبودهایپرشدم واسم انتقال ندادن گفتن بعد۲پریودی بیا ...

ای جان چند تا تخمک داشتی چند تا جنین شد ان شاءالله که به صلاحته نگران نباش قراره میکرو بشی گلم؟

ای جان چند تا تخمک داشتی چند تا جنین شد ان شاءالله که به صلاحته نگران نباش قراره میکرو بشی گلم؟

اره عزیزم میکرومیشم ۲۷تاتخمک داشتم که بیست تاش بالغ بود ولی به دلیل اسپرم همسرم ازبیست تاتخمک فقط ۱۲تاجنین تشکیل شد 

ممکنه واسه شماروبعدچندروز انتقال بدن بعدتخمک کشی بهتون میگن فقط تامیتونی رحم ت روگرم کن سیاهدونه وعسل بخور صبح ها شب م موقع خواب روغن سیاهدونه روبمال زیرشکمت فست فوداصلانخور سردیجات هم همینطور فقط گرمی جات 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز